תוכן שיווקי

בהתנדבות וללא עלות – ALLSTARSIT מגבה את ענף הטק בישראל

במסגרת תוכנית גלובלית להמשכיות עסקית של חברות, בשל היעדרות עובדים הנקראים לשירות צבאי, החברה הודיעה כי "מערך העובדים הגלובלי שלנו עושה ככל יכולתו על מנת לתרום להצלחת חברות הטק בישראל"

05/11/2023 13:06
מגבה את ענף הטק בישראל. ALLSTARSIT.

ALLSTARSIT, הספקית הגלובלית המובילה בישראל לשירותי מיקור חוץ של כוח אדם, עם שורשים עמוקים בישראל מאז שנת 2004 – מתייצבת ללא עוררין לצד ישראל בזמנים מאתגרים אלו.

בהמשך למאמץ הבלתי מתפשר להגנה על המדינה, וחלוקה נרחבת של צווי 8, החברה החליטה להקצות את משאביה הרחבים ומציעה את תמיכתה, כמובילת המשק הישראלי בתחום 'הטאלנט אופשור', לעמיתיה בענף בישראל שעובדיהם בתחום הטכנולוגי נקראו לשירות צבאי, וזאת ללא דמי שירות או עמלה.

אלכס אמסטר, מנהלת הפעילות של ALLSTARSIT בישראל.

אלכס אמסטר, מנהלת הפעילות של ALLSTARSIT בישראל. צילום: יח"צ

לדבריה של אלכס אמסטר, מנהלת הפעילות של ALLSTARSIT בישראל, "אנו מבינים כי לאור האירועים הטרגיים האלה, אחדות מהווה חשיבות עליונה. המטרה העיקרית שלנו היא לחזק משמעותית את העסקים בענף הטכנולוגיה בישראל בזמנים קשים אלו, מתוך הכרה בחשיבות ההמשכיות העסקית שלהם ובכך גם חיזוק הקטר שמניע את המשק. העובדים שלנו עושים ככל יכולתם על מנת לתרום להצלחת חברות הטק בישראל".

צוות הגיוס הגלובלי של ALLSTARSIT, המגייס טאלנטים בלמעלה מ-20 סייטים שונים ברחבי העולם, ערוך לסייע לחברות בגיוס – של מפתחי תוכנה; אנשי בדיקות תוכנה; DevOps; מומחי Salesforce; מומחי תמיכה טכנית T1, T2, T3; אנשי שירות לקוחות (דוברי אנגלית כשפת אם); מומחי AI Machine ;Learning Data Labeling and Annotation ועוד – זאת על מנת להבטיח את ההמשכיות העסקית של הענף בישראל, אל מול אתגר המלחמה וגיוס המילואים הנרחב. 

אנו מאוחדים ועומדים איתן לצד ישראל בזמנים המאתגרים האלו. לקבלת מידע או סיוע, אל תהססו לפנות אל אלכס אמסטר, מנהלת פעילות החברה בישראל.

אירועים קרובים