תוכן שיווקי

RUCKUS Analytics – שמים את משתמש הקצה במרכז

ראקאס מציגה פלטפורמת ניהול רשת וחווית משתמש המבוססת בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML)

08/08/2021 11:23
RUCKUS Analytics מבית ראקאס נטוורקס

עבור ארגונים רבים רשת האלחוט (WiFi) מוגדרת כבר שנים כתשתית Mission Critical.

ארגונים דוגמת מרכזים לוגיסטיים, מלונות, מוסדות חינוך, בריאות והיי-טק נשענים כבר שנים על תשתית האלחוט, המהווה חלק אינטגרלי ומהותי בפעילותם היומיומית.

העלייה החדה במספר המכשירים המחוברים וכמות האפליקציות והמידע שזורם ברשת, כמו גם השקת תקן WiFi 6, המאפשר העברת קצבי תעבורה עצומים על רשת האלחוט, מובילים יותר ויותר ארגונים לשנות את תפישת העבודה, ולעבור לתצורת Wireless Office Only.

שינוי מהותי זה מעמיד את רשת האלחוט במרכז הארגון, מחייב שינוי חשיבה והופך את הבחירה בפתרון המוגדר כ-Best of Breed WiFi לקריטי להצלחת הארגון בטווח הזמן הקצר, ובעיקר במתן מענה לדרישות המשתנות בטווח הבינוני והארוך.  

מהפכה זו לה אנו עדים אמנם נשענת על שינויים טכנולוגיים, אך מובלת למעשה על-ידי משתמשי הקצה. אותם צרכני תקשורת הם אלו שנותנים את הטון, הם אלו שמגדירים את הצרכים והם אלו שקובעים את רמת השירות הנדרשת מהרשת האלחוטית בפרט, ומהארגון בכלל. בתוספת הנתונים שהזכרנו קודם, הפך שם המשחק עבור מנהלי מערכות המידע מ"ניהול רמת השירות של הרשת" (Network Uptime) ל"ניהול חוויית משתמש הקצה". משחק שונה המחייב הגדרה מחדש של הצרכים ושל אופן האפיון, הניטור והניהול של הרשת הארגונית כולה. 

עידן חדש זה מאופיין במעבר מניהול מסורתי, אנושי ופסיבי ברובו (מגיב), לניהול באמצעות הפעלת יכולות למידת מכונה (ML) ובינה מלאכותית (AI), לניצול משאבי הרשת והמידע המופק ממנה לייעול ביצועים ושיפור עקבי. השימוש ביכולות אלו אינו מסמן נטישת טכנולוגיות קיימות, הממשיכות להתפתח בזכות עצמן, אלא הוספת רובד נוסף, המאפשר ניצול של המידע ויכולות הרשת בצורה אופטימלית, קיצור זמני תגובה והוספת ערך חדש, אמיתי, לארגון. בעוד שארגונים רבים עדיין מסתמכים על המשאב האנושי בניטור, ניהול וטיפול בתקלות רשת, יותר ויותר חברות מאמצות את גישת ניהול חוויית משתמשי הקצה מתוך הבנה שחווית המשתמש משפיעה באופן ישיר על הפרודוקטיביות ושביעות הרצון של העובדים.

פתרונות אלחוט ורשת ממוקדים לצורכי הארגון

בשוק התקשורת, בו רוב היצרניות מוגדרות כ-All around Players או כ-One Stop Shops, ומנסות "לשחק על כל המגרש" (טלפוניה, מחשוב, שרתים, Cyber Security ובנוסף גם WiFi), ממקדת חברת ראקאס נטוורקס (RUCKUS Networks) את מירב מאמציה ופתרונותיה בפטנטים ייחודיים בתחום ה-RF (רדיו), אשר מספקים ללקוחות פתרונות אלחוט ורשת ממוקדים, העונים על האתגרים האמיתיים העומדים בפני הארגון.

כחלק מפתרונות הרשת הקווית ורשת האלחוט המנוהלות מה-Network Controller, השיקה ראקאס נטוורקס את RUCKUS Analytics – שירות ענן המספק מידע בזמן אמת על רשת התקשורת, מפשט את תהליך השירות, ומאפשר לארגונים עם רשתות מורכבות לשפר באופן יזום את חוויית משתמש הקצה.

ראקאס אנליטיקס, המבוסס על מנגנוני למידה ממוחשבת (ML) ובינה מלאכותית (AI), מספק נראות מקיפה של הרשת, מזהה אירועי זמן אמת המשפיעים על רמת השירות, מסווג אותם על פי חומרתם, מטפל בהם באופן אוטומטי, ומאפשר למנהל הרשת לאמת את הפעולות שהתבצעו או לחילופין – לבצע אותן בעצמו על פי ההמלצות של המערכת, תוך קיצור זמני הטיפול והבטחת רמת השירות למשתמשי הקצה.

בנוסף מאפשרת RUCKUS Analytics ביצוע "הדמיה" של משתמשי קצה מסוגים שונים, שימוש באפליקציות ובשירותי רשת והחזרת תובנות ומשוב ברמת חוויית המשתמש, הכוללות המלצות לשיפור ויישומן הלכה למעשה.

התובנות מפלטפורמת ניתוח הרשת מאפשרות לארגונים להשיג תמונה חסרת תקדים של המתרחש בזמן אמת, הן ברחבי הרשת כולה ועד לרמת הרכיב הבודד. לא פחות חשוב מכך, ניתוח רשתות באמצעות מנגנונים אלו מאפשר לארגוני IT להיות פרואקטיביים יותר, להפחית את תקורות הניהול, לשפר את היעילות התפעולית ולהבטיח סביבות ארגוניות טובות יותר – מוכוונות חוויית משתמש קצה. 

בימים אלו השיקה ראקאס נטוורקס תכנית המאפשרת גישה מיידית והפעלת RUCKUS Analytics, בצורה קלה ובחינם לתקופה של 90 יום.

לקריאה נוספת על המערכת ויכולותיה לחץ על RUCKUS Analytics

לפרטים נוספים אנא פנה לגטר קום, המשווקת הבלעדית של RUCKUS Networks בישראל

אירועים קרובים