תוכן שיווקי

סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס חושף את החברה שעומדת מאחורי מסדי הנתונים שלה

07/04/2021 10:58
איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס, מפגין ביצועים גבוהים. צילום: שי פרנקנטל

איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס (Brink’s), כבר ראה הרבה דברים מוזרים במהלך 20 שנותיו בתפקידים של טכנולוגיות, מערכות מידע ותפעול, שאת חלקם ביצע מעבר לים.

כבחור שאוהב אקסטרים, רק תנו לו אתגרים והוא כבר ימצא את הדרך לצלוח אותם.

לאחר שחברת ברינקס צלחה את "שנת הקורונה" ועמדה במטרות שלה להתייעל ולעבור לשירותים מבוססי טכנולוגיות בהיקף של 75% מפעילות החברה, פינה לנו איתי כמה דקות לשיחה קצרה על הפעילות של ברינקס בשנה החולפת, והעבודה המשותפת לצד חברת רילטק (Ryltech), שנבחרה לנהל את מסדי הנתונים והביצועים של ברינקס.

"ליכולות ה-IT של ברינקס יש קשר ישיר לאיכות השירות שאנו מסוגלים לתת ללקוחותינו"

"עם כניסתי לתפקיד, הבנו שלנהל מחשבים אישיים זה העבר. עשינו וירטואליזציה של תחנות קצה, VDI עם תחנות רזות, מבוססת Citrix, וכך, עם פרוץ משבר הקורונה, תוך שעות יכולנו להיערך מחדש למצב של עבודה מהבית. כמשק לשעת חירום, חלה עלינו החובה להמשכיות, מעבר לזה אנו באמת נדרשים לספק שירותים מסביב לשעון, ולכן מערכות שליטה ובקרה המאפשרות לנו לקבל מידע מהיר ומדויק הן קריטיות, אנו נעזרים במערכת שו"ב פנימית מהמשוכללות שקיימות, ובמערכת AimBetter של חברת רילטק, המאפשרת זיהוי ואיתור מקור בעיות ושיפור ביצועי שרת".

עובדי רילטק לפני חג הפסח. צילום: אינה גורביץ'

עובדי רילטק לפני חג הפסח. צילום: אינה גורביץ'

"שיפרו לנו את הביצועים בצורה דרמטית"                        

"רילטק שיפרו לנו את הביצועים בצורה דרמטית. אתן מספר דוגמאות: פעולות של סגירת חודש, מתהליכים שלקחו לנו שעות של תסכול, לתהליכים שלוקחים שליש מהזמן ועובדים היום חלק. במקרה אחר לדוגמה, זוהה קושי ביצירת חיבור לאפליקציית סיטריקס, קיבלנו התראה על שגיאה באינדקס מסוים על טבלה ששומרת רישיונות, ומשם הצלחנו למצוא מספר פתרונות.
שיפור משמעותי נוסף נעשה על עבודת המסופונים לכדי עבודה מהירה הרבה יותר מול השרת, רפליקציות וגיבויים.
כבר מעל עשור שברינקס משתמשת במערכת Priority וחברת רילטק היא בהחלט הספק שנתן לנו הכי הרבה שקט ברמת בסיס הנתונים.
במהלך השנה החולפת הרחבנו את כמות בסיסי הנתונים שרילטק מנתרים לנו, בשל אותן יכולות גבוהות".

"כסמנכ"ל טכנולוגיות אתה רוצה שקט תפעולי ולהתפנות לדברים חדשים, היופי שרילטק לא רק פותרים בעיות, הם מסייעים לנו להשתפר".

מערכת AimBetter - לאיתור מקור בעיות ביצועים והתנהגות חריגה

מערכת AimBetter – לאיתור מקור בעיות ביצועים והתנהגות חריגה

"פעמים רבות קיבלנו התראה מהמערכת עוד לפני שהמשתמשים שלנו התלוננו.
השירות שאולי הכי חשוב לנו הוא המוקד שיוזם אלינו שיחות ומודיע לנו על תקלה עוד לפני שהמשתמש מרגיש.
שירות זה נותן לי בתור סמנכ"ל טכנולוגיות שקט תפעולי וזמן שמתפנה לטובת פיתוח מוצרים חדשים, במקום לבזבז זמן על לפתור תקלות.
רילטק משתמשת במערכת AimBetter שמאפשרת לנו לזהות התנהגות חריגה ולהמליץ על פתרונות.
אנשי המקצוע המצוינים של רילטק שולטים במערכת, ונותנים לנו כלים וידע לשיפור העבודה, תוך זמינות מקסימלית.
חשוב לציין שזו לא חוכמה לתת מענה שיש לך תקלה (את זה עושה כל חברה), הייחוד בשירות של רילטק זו העבודה שהם עושים כדי "להקדים תרופה לתקלה".
ברינקס תמיד שואפת להיות צעד אחד לפני כולם, אנו לא יכולים להישאר מאחורי קידמה טכנולוגית.
פעילות ברינקס פרוסה כיום בשישה מרכזיים לוגיסטיים בישראל, מה שמאפשר לנו לספק שירותים מהירים למאות לקוחות מסחריים. מדובר על עשרות אלפי נקודות איסוף, רק כדי לעשות לכם סדר – אנו משנעים באזור המיליארד שקלים מדי יום עסקים. כמובן, הפעילות כפופה להנחיות משטרת ישראל וברינקס העולמית.
אני ממליץ לחברות להתנסות ביכולות הגבוהות של קבוצת רילטק – AimBetter ולהתמקד בפיתוח וקידום העסק, ופחות בחיפוש וטיפול של תקלות".

לפרטים נוספים ולהשארת פרטיכם לנציג שירות, אנא היכנסו לקישור הבא.

 

אירועים קרובים