תוכן שיווקי

IDC: היטאצ'י ונטרה ממשיכה להוביל את תחום האחסון מבוסס האובייקטים

זו השנה השלישית ברציפות שהיטאצ'י ונטרה מובילה את קטגוריית ה-Leaders של חברת המחקר בתחום זה

15/08/2018 11:30
איתן יהודה, ארכיטקט ראשי בהיטאצ'י ונטרה. צילום: יח"צ

היטאצ'י ונטרה, חברה בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, דורגה בראש קטגוריית החברות המובילות (Leaders) במחקר MarketScape של IDC – זו השנה השלישית ברציפות. חברת המחקר ביצעה הערכה גלובלית של ספקי אחסון מבוסס אובייקטים ב-2018. היטאצ'י ונטרה זכתה בדירוג המכובד בזכות פלטפורמת התוכן שלה, שמבוססת אחסון אובייקטים – Hitachi Content Platform.

במסגרת המחקר, ביצעו האנליסטים של IDC הערכה של 13 ספקי האחסון מבוסס האובייקטים הבולטים בשוק. מדובר בהערכה מקיפה ומבוססת על מערכת פרמטרים שונים, שמודדים את הצלחת הספק במתן פתרון אחסון מבוסס אובייקטים.
על פי הדו"ח, "יתרונה הגדול ביותר של היטאצ'י ונטרה טמון בחזון החברה לעמוד תמיד בקנה אחד עם צרכי השוק באמצעות היצע מוצרים משולב, פתרונות טכנולוגיים אחודים ושותפי הפצה. החברה ממשיכה את מחויבותה להיצע מוצרי ה-Hitachi Content Platform שלה מתוך שאיפה להכפיל את פעילותה בתחום התוכן. לשם כך, היא השקיעה בפיתוח הפתרון באמצעות הגדלת צוות המהנדסים ואנשי מכירות מיומנים. היטאצ'י ונטרה נקטה במספר צעדים כדי שמוצרי ה-HCP שלה יספקו מענה לצרכי העבודה המשתנים, כגון ניתוח נתונים ממקורות מידע מובנים ובלתי מובנים".

בדו"ח מצוין כי "היצע פתרונות ה-HCP מעניק למשתמשים את האפשרות לספק מענה ליישומים המייצרים מידע רב ולדור הבא של המערכות". יתרון זה מקדם את מטרת החברה "לאפשר ללקוחותיה לנהל את הנתונים שלהם על גבי פלטפורמות אחסון שונות ומערכות ענן ציבוריות, עם יכולות ניהול מגוונות באמצעות פורטפוליו של מוצרים מתקדמים ומובילים".

"משפחת מוצרי ה-HCP של היטאצ'י ונטרה נמצאת בעמדה חזקה בשוק האחסון המבוסס אובייקטים", אמרה אמיטה פוטניס, מנהלת המחקר בנושא מערכות אחסון מבוססות קבצים ואובייקטים ב-IDC. "עם מגוון רחב של שותפים טכנולוגיים, המספקים מענה הן עבור המערכות המסורתיות והן עבור הדור הבא של המערכות המבצעות אנליטיקה לעולם ה-Big Data, האינטרנט של הדברים ויכולת שיתוף הקבצים לארגוני אנטרפרייז, סל הפתרונות של HCP תומך בתכונות הכרחיות רבות בעלות חשיבות עליונה, בבואם לתת מענה לצרכי הלקוח. מערכת ה-HCP ממשיכה לתת מענה לצרכי העבודה החדשים בזכות סל הפתרונות ההולך וצומח, ומהווה הוכחה לעליונות החברה בתחום זה".

פלטפורמת התוכן של היטאצ'י תומכת בטכניקות מתקדמות להגנה על נתונים, כגון Erasure coding, שכפול וכל סוגי ה-RAID, ויודעת לתמוך הן בקבלת ביצועים טובים והן בפרויקטים שדורשים קיבולת גבוהה, ובכלל זה היכולת לבצע רפליקציה של המידע ותמיכה בעומסי עבודה גבוהים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.

"פתרונות אחסון מבוססי אובייקטים מבוקשים משום שהם ממנפים שירותי מטה-דטה עשירים, ובכך מתמודדים עם כמה מאתגרי ניהול הנתונים הגדולים ביותר העומדים בפני ארגונים כיום, כגון אחסון, הגנת מידע, ניהול נתונים היברידי ורב ענני, וניהול מידע גלובלי", ציין איתן יהודה, ארכיטקט ראשי בהיטאצ'י ונטרה. "העובדה שהוצבנו בקטגוריית המובילים בדו"ח IDC בנושא אחסון מבוסס אובייקטים בפעם השלישית ברציפות מהווה אימות נוסף לכך שפלטפורמת התוכן של היטאצ'י ממשיכה לספק פתרונות מובילים בשוק, המאפשרים ללקוחות לשפר את האופן שבו הם מאחסנים, מגנים ומאחזרים את המידע שלהם".

להורדת הדו"ח המלא לחצו כאן.

אירועים קרובים