תוכן שיווקי
בעקבות אירוע לקוחות של DnA-IT

אירוע שולחן עגול של DnA-IT נחל הצלחה

השבוע נערך זו הפעם השישית מפגש שולחן עגול בסימן חדשנות טכנולוגית של חברת DnA-IT ● "ממליץ בחום להשתתף במפגשים האלו, לכל מי שמעוניין להיות בקו הראשון של ניהול מערכות מידע", אומר אילן אמיר, מנהל IT גלובלי בחברת SBTech

02/07/2018 17:26
Dn'A IT

בהמשך למסורת ולהצלחות הקודמות, התקיים השבוע בפעם השישית מפגש שולחן עגול בסימן חדשנות טכנולוגית של חברת DnA-IT. האירוע נערך לפני כשבוע ב-Jem’s Beer Factory בפתח תקווה, תחת הכותרת מפגש אופקים טכנולוגיים.

את ההרצאות והדיונים שהתקיימו בכנס הובילו חברות הטכנולוגיה שנמצאות כיום בחזית החדשנות הטכנולוגית, Meraki, Guardicore ו-Rubrik.

סיסקו (Cisco), עם קו מוצרי Meraki, מפתחת פלטפורמה יישומית עבור רכיבי תקשורת חכמים מנוהלות ענן.

GuardiCore, המציגה מוצר תוכנה חדשני בתחום ההגנה על התשתיות המרכזיות בדטה סנטר – ויזואליזציה של כל התקשורת בין השרתים ברמת התהליך, דרך ביצוע מיקרו-סגמנטציה חכם, כולל מנועי הטעייה דינמיים וחכמים עבור כל פלטפורמה.

Rubrik מספקת פלטפורמה חדשנית לגיבוי, שחזור וניהול מודרני, פשוט, אינטואיטיבי ועוצמתי של מערך המידע הארגוני, כולל הגנה על מערך הגיבוי מפני "הצפנה", ניטור ובקרה בתקנים מחמירים של כל הגורמים אשר ניגשים למידע המגובה, גיבוי חכם לענן כולל ארכיון ויכולת התאוששות מיידית מתוך הגיבוי.

"להיות בקו הראשון של ניהול מערכות מידע"

DnA-IT היא אחת מהחברות הצעירות, הזריזות, הצומחות והמובילות בישראל בתחום פתרונות ה-Data Center המודרני, ופתרונות ענן מתקדמים לארגונים בינוניים וגדולים בישראל. לחברה ניסיון טכני וידע רב בתחומי התשתית, תקשורת וסייבר בעבור פתרונות לדטה סנטרים. כחברה צעירה וגמישה, בחרה DnA-IT לעבוד עם חברות הטכנולוגיה הבינלאומיות, שמציגות חדשנות טכנולוגית אמיתית ומתן מענה לצרכים של ארגונים כיום בעידן הענן, פתרונות מבוססי בינה מלאכותית ואנליטיקה עשירה בכל התחומים בהם היא פועלת: תשתיות, תקשורת ואבט"מ.

האירוע של Dn'A IT. צילום: קרן מזור

האירוע של Dn'A IT. צילום: קרן מזור

לצד הפעילות הפרויקטלית, הקימה החברה פלטפורמת ענן משלה, בשם VAULT, המשמש "כספת" ארגונית ללקוחות מוסדיים, ובה ניתן לקבל: שירותי גיבוי והתאוששות מאסון כשירות ענן, לצד שירותי IaaS עבור תשתיות ייצור במודל ענני. השירות כולל הקמה, תפעול ומענה 24/7 מקיף בסטנדרטים גבוהים. התשתיות עצמן מתארחות במתקנים בעלי תקינה Tier 3 בישראל, על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם ליציבות ושליטה מתמדת על נכסי המידע הארגוניים.

"השתתפתי במפגש שארגנה בשבוע שעבר DnA-IT. קיבלתי המון מהמפגש, החל מידע חדשני על פתרונות שעומדים בחזית הטכנולוגית ועד לעצות מועילות וטיפים לשדרוג מערכות קיימות מקולגות שלי בתחום", מספר אילן אמיר, מנהל IT גלובלי בחברת SBTech ומוסיף, "אמשיך להגיע גם למפגשים הבאים, ואני ממליץ בחום להשתתף במפגשים האלו, לכל מי שמעוניין להיות בקו הראשון של ניהול מערכות מידע".

 

אירועים קרובים