תוכן שיווקי

גרטנר בחרה בהיטאצ'י כמובילה בריבוע הקסם בתחום פלטפורמות IoT תעשייתיות

גרטנר עדיין לא הציבה חברות ברביע המובילים בתחום ה-IoT

03/06/2018 14:03
איתן יהודה, ארכיטקט ראשי בהיטאצ'י ונטרה. צילום: יח"צ

תאגיד היטאצ'י (Hitachi) והיטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara) מוקמו ברביע "בעלי חזון" בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) בתחום פלטפורמות ה-IoT תעשייתיות, בגלל פלטפורמת ה-IoT של החברה, Lumada.

Lumada היא פלטפורמת תוכנה גמישה וחכמה, המציעה ארכיטקטורה ניידת שמאפשרת לה לפעול באתרים מקומיים, בענן ובסביבות היברידיות, ולתמוך בפריסות אינטרנט של הדברים תעשייתיות – הן בקצוות והן בליבה. היא משלבת בינה מלאכותית, אנליטיקה מתקדמת ו-Asset avatars, במטרה לייעל ולפשט ניהול של עסקים מחוברים ושל נכסים תעשייתיים. הדבר מסייע להגביר את הפקת התועלת מנכסים תעשייתיים ולהאיץ את זמן ההערכה של יוזמות IoT – דבר המאפשר לקבל תובנות ותוצאות עסקיות עבור לקוחות תעשייתיים וארגוניים מהר יותר. התוצאות כוללות יעילויות תפעוליות מוגברות וחיסכון בעלויות; בטיחות ואמינות תפעולית משופרת; הפקת תועלת משופרת מהנכס; ניהול ביצועים ואיכות מוצר; ויצירת מודלים עסקיים חדשים.

האנליסטים של גרטנר ציינו כי "היטאצ'י מספקת ניסיון במגזרים תעשייתיים קריטיים באמצעות מכירת ציוד שלה ותמיכה ללקוחות קצה בתעשיות אלה. ידע זה מתורגם ליכולות רב שימושיות של Lumada ולפריסות מהירות יותר. היטאצ'י מציעה יכולות קצה חזקות, המיועדות לסביבות נכסים של ייצור, שירות ותחבורה. לחברה נוכחות גלובלית המשולבת עם משאבים המגיעים מיותר מ-100 חברות תפעול של היטאצ'י ועם בסיס הלקוחות הגלובלי של היחידות העסקיות של החברה".

האנליסטים של גרטנר תיארו את שוק פלטפורמות ה-IoT התעשייתיות כ-"סט של יכולות תוכנה משולבות. יכולות אלה מתרכזות במאמצים לשיפור קבלת ההחלטות בתחום ניהול הנכסים, כמו גם נראות תפעולית ובקרה על מפעלים, מחסנים, תשתית וציוד בתעשיות עתירות נכסים". גרטנר צופה שעד 2020, פלטפורמות אינטרנט של הדברים מקומיות בשילוב עם מחשוב קצה יהוו עד ל-60% מאנליטיקת האינטרנט של הדברים התעשייתית, לעומת המצב כיום, שבו עומד הנתון על פחות מ-10%. כמו כן, בגרטנר מאמינים שנראה התרחבות משמעותית של פלטפורמות IoT עבור ארגונים תעשייתיים עוד השנה. זאת, עקב פריסות המתבצעות בענן ובאתרים מקומיים.

איתן יהודה, ארכיטקט ראשי בהיטאצ'י ונטרה העולמית, אמר כי "היטאצ'י גאה להיות מזוהה כבעלת חזון בשוק ה-IoT המתפתח במהירות. אנחנו רואים כי ארגונים בכל רחבי העולם מטמיעים כיום פתרונות אינטרנט של הדברים כדי לחלץ תובנות מהנכסים והתהליכים התפעוליים שלהם, להגביר את היעילות, לשפר את חווית הלקוח ולקבל יתרון תחרותי. ורטיקלים תעשייתיים מנסים להרוויח יתרונות עצומים מפתרונות דיגיטליים ואנחנו מאמינים כי להיטאצ'י יש את הכלים הדרושים כדי לסייע להם להשיג את מטרותיהם. Lumada מאחדת את המיטב של הקניין הרוחני של היטאצ'י, החדשנות והמומחיות בתחומי ה-IT/OT. נמשיך לחדש באמצעות פלטפורמת Lumada כדי לפתח פתרונות מבוססי נתונים, שמניעים את העסקים של לקוחותינו קדימה".

אירועים קרובים