עמית בוהנסקי, מנכ"ל קונסיסט, פורש; מחליפו – עופר שקד

שקד עובד בחברה מזה 13 שנים ומשמש כסמנכ"ל בכיר לשירותים ומוצרים בקונסיסט מערכות ובקונסיסט טכנולוגיות● בוהנסקי שימש כמנכ"ל קונסיסט במשך שלוש שנים ועוזב לחברה אחרת, ששמה לא פורסם ● בזמן כהונתו הוביל בוהנסקי מספר פרויקטים מטעם קונסיסט, בהם פרויקט האופניים של תל אביב-יפו - "תל-אופן", פריסת עובדי קבלן במגזר הממשלתי ופרויקטי BI שונים

עופר שקד, סמנכ"ל בכיר לשירותים ומוצרים בקונסיסט מערכות ובקונסיסט טכנולוגיות, מונה למנכ"ל החברה. הוא יחליף בתפקיד את עמית בוהנסקי, ששימש כמנכ"ל החברה במשך שלוש שנים.

שקד עובד בקונסיסט מזה 13 שנים. הוא החל את עבודתו בה בסוף שנות ה-90', אז גויס לטובת פרויקט היערכות לבאג 2000 ולניהול מערכות המידע אצל אחד מלקוחות החברה. במהלך השנים הוא הקים את פעילות ה-Facility Management של קונסיסט מערכות והרחיב את היצע השירותים והמוצרים של החברה.

עם מינויו אמר שקד, כי "בכוונתי להמשיך ולהוביל את החברה, ולשמר את המסורת רבת השנים של שמירה על ערכיה – מקצוענות, מסירות, אחריות, הגינות וידידותיות כלפי עובדינו, לקוחותינו ושותפינו העסקיים".

בוהנסקי הוביל בקונסיסט כמה פרויקטים, ביניהם פרויקט האופניים של תל אביב-יפו, "תל-אופן", פרויקטי BI‏, תכנון והשקת גרסה 5 של פרינטבוס ופריסת עובדי קבלן במגזר הממשלתי. הוא ימונה לתפקיד בחברה אחרת, ששמה לא נמסר.

קבוצת קונסיסט הינה בית תוכנה המתמחה באספקת פתרונות תוכנה ושירותים מקצועיים בתחומי IT. היא הוקמה לפני יותר מ-35 שנים ומעסיקה כ-1,200 עובדים ברחבי העולם, לרבות גרמניה, ספרד, ארצות הברית, ברזיל, ארגנטינה, מקסיקו ומדינות נוספות. החברה מתמחה בפיתוח מערכות תוכנה, בשיווק ויישום מערכות תוכנה של ספקים אחרים וכן בשירותים מקצועיים לפיתוח במסגרת של פרויקטים, שירותי ייעוץ או מיקור-חוץ. קונסיסט ישראל מונה 250 עובדים. יצוין, כי הקבוצה מתכננת לעבור השנה את קו 100 מליון השקלים בפעילותה בארץ.

דני שגב, יושב ראש קבוצת קונסיסט בישראל ובאירופה, אמר ש-"שקד מביא עימו ניסיון, ידע והיכרות טובה מאוד עם שוק ה-IT בישראל, כמו גם יכולות מוכחות לניהול מוצלח. הוא מהווה דוגמה לעובד שצמח בחברה מתפקיד של מנהל פרויקטים דרך תפקידי ניהול צוותים וניהול חטיבה צומחת ומשגשגת ועד לתפקיד המנכ"ל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים