גוגל תקים אתר קופונים משלה

האתר, שככל הנראה ייקרא Google Offers, יהווה את התשובה של ענקית החיפוש לאתר הפופולרי של גרופון - אותה ניסתה לרכוש לפני כמה חודשים תמורת 6 מיליארד דולרים ● גוגל לא הצהירה על הקמת האתר החדש, אולם תוכניותיה בנושא נחשפו באמצעות מכתב שקיבל בעל עסק, בו הציעה לו גוגל את השירות החדש ופירטה כיצד הוא יפעל ● על פי דובר של גוגל, מדובר בבדיקת בטה בלבד לשירות

לאחר שלא הצליחה לרכוש את אתר הקופונים המצליח גרופון (Groupon) – למרות שהציעה לבעליו לא פחות מ-6 מיליארד דולרים, מתכוונת עתה ענקית האינטרנט גוגל (Google) אתר קופונים משלה. על פי האתר Mashable, מתכוונת גוגל לקרוא לאתר Google Offers, ולהשתמש באותה נוסחה בה משתמשים שאר אתרי הקופונים, תוך ניצול כוח החיפוש והפילוח החזקים של החברה כדי למקד את ההצעות במדויק אל האזורים בהם גרים הלקוחות הפוטנציאליים.

יצוין, כי גוגל לא הצהירה על הקמת האתר החדש, אולם תוכניותיה בנושא נחשפו באמצעות מכתב שקיבל בעל עסק, בו הציעה לו גוגל את השירות החדש ופירטה כיצד הוא יפעל.

כך, הלקוחות שיירשמו לשירות של גוגל יקבלו בדואר אלקטרוני מבצע אחד או יותר, בהנחה גדולה, ועם מגבלת זמן מסוימת (בדרך כלל 24 שעות). לקוחות שיקבלו את ההצעות יוכלו להשתמש באמצעי התשלום של גוגל (Google Checkout) כדי לקנות את הקופונים. הגדלת השימוש בשירות התשלומים שלה, עשוי להוות סיבה נוספת להקמת אתר הקופונים החדש. כמו כן, כך על פי אותו המכתב, מכל תשלום שיועבר באמצעות שירות התשלומים של גוגל, יועברו באופן מיידי לסוחר רק 80%, בעוד ש-20% הנותרים יישארו בידי גוגל עד לתשלום בפועל – בבנק.

על פי דובר של גוגל, מדובר בבדיקת בטה בלבד לשירות, במסגרתו פנתה החברה למספר בעלי עסקים קטנים כדי שאלה ירשמו את העסק שלהם במסגרת הבדיקה. הדובר לא ציין את התאריך ההשקה המיועד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים