אות כבוד ליזהר שי, שר המדע והטכנולוגיה לשעבר

בטקס הענקת "אות הכבוד". מימין: פרופ' תמר רז נחום - נשיאת המכללה; ד"ר אביטל שטיין - יו"ר חבר הנאמנים; יזהר שי; עמית פרסיקו - מנכ"ל המכללה.

במעמד מרגש התקיים השבוע בתיאטרון ירושלים טקס הענקת התארים של מכללת עזריאלי להנדסה בירושלים, במסגרתו קיבלו 330 בוגרים ובוגרות תארים ב 10 מסלולי לימוד, לצד יזהר שי, יזם היי-טק, משקיע הון סיכון ושר המדע והטכנולוגיה לשעבר, שקיבל את "אות הכבוד" והקדיש אותו לבנו ירון ז"ל, שנפל ב-7 באוקטובר.

מספר בוגרי המכללה מאז הקמתה הוא 5,300 בוגרים, אשר השתלבו בהצלחה בתעשייה ובמחקר בארץ ובעולם.

בוגרי המחזור האחרון למדו במסלולי הנדסה ומחשוב מגוונים: הנדסת תוכנה, מדעי המחשב, הנדסת חומרים, אלקטרוניקה, תעשייה וניהול, פרמצבטיקה, הנדסת מכונות, וכן תארים שניים בהנדסת תוכנה וביזמות טכנולוגית.

יזהר שי: "כמי שפעיל שנים רבות בהייטק הישראלי, כמהנדס בתחילת דרכו המקצועית, כיזם הייטק, מנהל, כמשקיע הון סיכון וגם כחבר דירקטוריונים ואפילו כשר המדע והטכנולוגיה בממשלת ישראל, אני יכול להעיד בפניכם, שמקצוע ההנדסה הוא מרתק, מאתגר מאוד ומציג בפנינו אינסוף הזדמנויות. הקפידו להתעדכן, ללמוד, להיות בצד היוזם ולסלול את דרככם המקצועית לצד תרומה ופעילות אישית לחברה, לקהילה ולמדינה.

"ביום שבת ה-7 באוקטובר נפל בני הגיבור ירון בקרב של מעטים מול רבים, קרב של גבורה, שבזכותו ניצלו מאות אזרחים – תינוקות, ילדים, הורים צעירים וקשישים, בקיבוץ כרם שלום. ירון שלנו, נוני, היה בן 21 בנופלו. הוא היה יפה הבלורית והתואר, יפה בעיקר מבפנים, בזכות נפשו הטהורה, אהבתו לאחרים, נתינתו האינסופית. ולכבודו ולזכרו אני אשא אתי את אות הכבוד שאקבל כאן הערב", הוסיף שי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים