סיילספורס משיקה את פלטפורמת Agentforce בעברית
מערכת ה-AI הסוכנית נכנסת רשמית לשוק בארץ ● הגרסה מקומית, המאפשרת עבודה כתף אל כתף עם סוכנים דיגיטליים, זמינה מעתה לעסקים ישראליים
חברת סיילספורס, הנחשבת כמובילה עולמית בתחום ה-AI CRM, הכריזהאתמול (ג') בכנס שערכה בתל אביב על השקת פלטפורמת Agentforce עם תמיכה מלאה בשפה העברית. Agentforce הוא סוכן הבינה המלאכותית של החברה, והפיתוח המקומי מהווה צעד חשוב המאפשר לעסקים בישראל להיכנס לעידן הבינה המלאכותית הסוכנית (Agentic AI).
בשלב הראשון, הגרסה העברית של המערכת תהיה זמינה בפתרונות Agentforce Service ו-Employee Agent, ומתוכננת הרחבה עתידית לסוגים נוספים של סוכני AI.

איתי מרגלית, מנהל פעילות סיילספורס בישראל. צילום: נתנאל טוביאס
בני אדם וסוכני AI פועלים יחד להנעת הצלחת הלקוחות
במסגרת עידן חדש זה, בני אדם וסוכני AI פועלים במשותף כדי להניע את הצלחת הלקוחות. הפלטפורמה מאפשרת שיתוף פעולה בין עובדים אנושיים וסוכנים דיגיטליים, כאשר סוכני ה-AI נוטלים על עצמם משימות חוזרות ומשעממות שאינן מצריכות חשיבה יצירתית, ובכך מאפשרים לעובדים האנושיים להתמקד ביצירתיות ובתרומה של ערך מוסף לארגון.
סיילספורס מעריכה כי עסקים ישראליים, המאופיינים במהירות אימוץ גבוהה של טכנולוגיות חדשניות, ינצלו את הפוטנציאל של כוח העבודה הדיגיטלי כדי להשגת יעילות, פרודוקטיביות ורווחיות גבוהה יותר.
בנוגע לחשש הכללי מפני השפעת הבינה המלאכותית על תפקידי עבודה, כפי שאמר אתמול איתי מרגלית, מנהל פעילות סיילספורס בישראל, לאנשים ומחשבים, בהתייחסו גם לאמירה של מנכ"ל החברה, מארק בניוף, לגבי השימוש ביכולות העובדים לעבודות שדורשות יצירתיות: "הפתרון הוא לחשוב שונה – איך אני משתמש בטכנולוגיה הזאת להמשך העבודה, במקום לחשוב איך היא יכולה לקחת לי את העבודה. לחשוב כיצד השימוש ב-AI יכולה להפוך אותי, כעובד, להרבה יותר טוב והרבה יותר מקצועי". מרגלית אף הדגיש כי אף שישראל עדיין אינה מובילה עולמית בתחום ה-AI, הפער בינה לבין העולם הולך ומצטמצם בצורה משמעותית, בשל יכולת ההסתגלות המהירה של השוק המקומי.
צמיחה והשפעה כלכלית עולמית בהובלת בינה מלאכותית סוכנית
ההשקה המקומית של Agentforce משתלבת במגמה רחבה יותר של צמיחה והשפעה כלכלית עולמית בהובלת בינה מלאכותית סוכנית.
מנתוני דו"ח IDC האחרון ניתן ללמוד כי: על פי הערכות, ההוצאה המצטברת הגלובלית על טכנולוגיות AI התומכות בכוח העבודה הדיגיטלי תגיע ל-3.34 טריליון דולר עד שנת 2030, עם צמיחה שנתית מורכבת של 43%. בסך הכול, צפוי כוח העבודה הדיגיטלי לייצר השפעה כלכלית גלובלית מצטברת של 13 טריליון דולר עד 2030. מבחינת השפעה על כוח העבודה, סוכני AI צפויים להגביר את הפרודוקטיביות על ידי לקיחת 22% מעומס העבודה השבועי של עובד במשרה מלאה (FTE) עד 2030. באופן כללי, עובדים מעריכים כי הם חוסכים בממוצע מעל 40% מיום העבודה הטיפוסי שלהם בזכות כלי AI.
מגמות אלו מראות כי יצירת תפקידים חדשים כתוצאה מכוח עבודה דיגיטלי עולה על קצב ביטול התפקידים.
בתחום שירות הלקוחות בישראל, מנהלי שירות מעריכים כי עד שנת 2027, בינה מלאכותית צפויה לטפל בכ-40% מכלל מקרי השירות, וכי הבינה המלאכותית הסוכנית צפויה להגדיל את הכנסות המכירות המשופרות ב-15%.
על פי סיילספורס, לקוחותיה בארץ כבר מדווחים על הצלחות: חברת צ'קמרקס, שהטמיעה את Agentforce 360, דיווחה על ירידה של 41% בזמן הטיפול בפניות הלקוחות שלה לתמיכה במוצרים – מ-9.5 ימים לפחות משישה ימים – ובעקבות זאת הרחיבה החברה את השימוש במערכת למחלקות המכירות והמשפטים. חברת אייר חיפה היא דוגמה נוספת, והיא כבר עושה שימוש ב-Agentforce בגרסתו העברית.
למרות היתרונות הרבים, הטמעת AI מגיעה גם עם אתגרים, כאשר אבטחת המידע ממשיכה להיות הדאגה העיקרית. 56% ממנהלי השירות בישראל ציינו כי חששות אבטחה הגבילו או עיכבו את יוזמות הבינה המלאכותית שלהם. בהקשר זה, איתי מרגלית קרא לארגונים לבסס את הטמעות ה-AI שלהם על "אבטחה, אמון וניהול שינויים מושכל".











תגובות
(0)