טיקטוק תעניק פרסים כספיים ליוצרי תוכן ישראלים
טיקטוק הכריזה על תחרות נושאת פרסים כספיים ליוצרי תוכן ישראלים ● הפרויקט הראשון: #ספורטוק - סיפורים ורגעים מעולם הספורט
במסגרת תוכנית גלובלית חדשה, שמגיעה כעת לישראל, טיקטוק משיקה בארץ יוזמה חדשה, שמתגמלת יוצרים בפרסים כספיים על יצירת תוכן מקורי ואיכותי בנושאים מרכזיים, כמו ספורט, טלוויזיה וקולנוע, למידה ועוד, שכבר שזכתה להצלחה רבה מעבר לים.
הפרויקט הראשון שהושק בארץ במסגרת התוכנית הוא תחרות "ספורטוק", שיצאה לדרך בימים אלה, שבמסגרתה המשתמשים מוזמנים לשתף סיפורים ורגעים מעולם הספורט תחת האשטאג ייעודי – #ספורטוק, ולהתמודד על פרסים. תחרות ספורטוק, שתתקיים עד 27 בנובמבר, מציעה ליוצרים, לאוהדים ולחובבי ספורט לשתף רגעים מרגשים מהיציעים, מהמגרשים ולמעשה בכל נושא שקשור לענף הספורט.
סרטונים שיחצו את רף 1,000הצפיות ייכנסו להגרלת הפרסים, שבמסגרתה ייבחרו עשרת הסרטונים הבולטים בתחרות, שיישפטו, בין היתר, על פי איכות התוכן, רמת ההפקה, יצירתיות, מקוריות והצלחת הסרטון בפועל בפלטפורמה, בהתאם למפורט בתקנון התחרות. ככל שהתוכן מלוטש וייחודי יותר, כך גדלים הסיכויים לזכות.
סכומי הפרסים בתחרות: מקום ראשון – 5,000 שקלים, מקום שני – 3,000 שקלים, מקום שלישי – 2,000 שקלים, מקומות 4-10 – 1,000 שקלים כל אחד.
על מנת להשתתף המשתמשים צריכים להיכנס לדף התחרות בטיקטוק, ולאשר את הצטרפותם, להעלות לפחות שני סרטונים בצירוף ההאשטאג הרלוונטי לקמפיין ולהתחיל לצבור צפיות.
אביעד רוזנבוים, מנהל פעילות התוכן בטיקטוק ישראל, אמר: "אנחנו יודעים שאנשים באים לטיקטוק כדי להיחשף לתכנים חדשים וללמוד עוד על תחומי עניין שמרתקים אותם, כמו הספורט. אנחנו רואים שקהילת הספורט בטיקטוק צומחת בקצב מרשים, ואנחנו גאים להשיק את ספורטוק, מהלך שנועד להעצים את קולות האוהדים והיוצרים, ולתת במה לסיפורים ולחוויות שמחברים בין אנשים דרך אהבת הספורט. הפרויקט הזה ממשיך את המחויבות שלנו לעודד יצירתיות, השראה ואורח חיים ספורטיבי".











תגובות
(0)