שירה רז-מייזנר מונתה לסמנכ"לית השיווק של דלויט ישראל
רז-מזיינר, עד לא מכבר סמנכ"לית השיווק של מטריקס, תהיה אמונה על גיבוש והובלת האסטרטגיה השיווקית והמיתוגית של דלויט, ניהול התקשורת, חיזוק ומיצוב המותג בשוק המקומי, והעמקת הערך ללקוחות
דלויט ישראל הודיעה היום (א') על מינויה של שירה רז-מייזנר לתפקיד סמנכ"לית השיווק. במסגרת תפקידה, תהיה רז-מייזנר אמונה על גיבוש והובלת האסטרטגיה השיווקית והמיתוגית של הפירמה, ניהול התקשורת, חיזוק ומיצוב המותג בשוק המקומי, והעמקת הערך שהיא מספקת ללקוחותיה.
לרז-מייזנר ניסיון בן מעל שני עשורים בניהול בעולמות השיווק. בתפקידה האחרון היא שימשה כסמנכ"לית השיווק של מטריקס, שם היא הובילה אסטרטגיות ומהלכי מיתוג ומיצוב, חדשנות שיווקית ויוזמות צמיחה בשוק, לצד שיתופי פעולה שיווקיים עם ענקיות טכנולוגיה עולמיות.
דלויט היא פירמת שירותים מקצועיים, שמציעה ייעוץ אסטרטגי, ניהול סיכונים, ביקורת, מיסוי, ופיתוח ויישום טכנולוגיות מתקדמות, לרבות AI, ענן, דאטה, סייבר ועוד.
"יש לי תשוקה אמיתית להוביל את השיווק של הארגון"
שרון כהן, שותפה ומובילת לקוחות, שיווק וצמיחה בדלויט ישראל, אמרה כי "אנחנו בטוחים שכישוריה של רז-מייזנר, לצד ניסיונה הרב בעולמות השיווק והטכנולוגיה, מהווים נכס משמעותי, שיסייע לנו להעמיק את החיבור לשוק ולחזק את מעמדנו כמובילי דרך".
רז-מייזנר ציינה כי "אני מצטרפת לדלויט מתוך תשוקה אמיתית להוביל את השיווק של ארגון שמהווה שילוב ייחודי של מצוינות עסקית, חדשנות טכנולוגית והשפעה חברתית. עבורי, זו זכות גדולה לקחת חלק בעשייה בעלת עומק, משמעות ויכולת לשנות מציאות, בחברה שפועלת בלב העשייה בישראל, מול מגוון חברות וארגונים מכל מגזרי המשק – מהמגזרים הציבורי והחברתי ועד למגזרים העסקי, הפיננסי והטכנולוגי".











תגובות
(0)