תוכן שיווקי

שירותי ה-AI של VoiceSpin כובשים את מוקדי השירות והמכירות בישראל

22/10/2025 11:31
רומי אל-עמי, מנכ"ל VoiceSpin.

אם פעם מוקד שירות היה מזוהה עם זמני המתנה אינסופיים, תפריטים קוליים רובוטיים ונציגים מותשים מול עשרות שיחות במקביל, בשנת 2025 התמונה נראית אחרת לגמרי. עולם המוקדים נכנס לעידן חדש, אנושי יותר דווקא בזכות המכונות. חברת VoiceSpin, אחת החברות החדשניות והמובילות בתחום ה-AI למוקדי שירות ומכירות, מגיעה לכנס Gen-AI for All 2025 של אנשים ומחשבים כדי להציג איך בינה מלאכותית יכולה להפוך כל שיחה למדויקת, אמפתית ורווחית יותר גם בעברית.

"החזון שלנו פשוט, לגרום לטכנולוגיה להבין אנשים, לא רק לדבר איתם", אומר רומי אל-עמי, מנכ"ל VoiceSpin. "בעולם שבו כל לקוח מצפה למענה מיידי וליחס אישי, אנחנו משתמשים בבינה מלאכותית כדי להפוך את השיחה למפגש אמיתי בין אדם למותג, כזה שמקשיב, מגיב ולומד בזמן אמת".

חברת VoiceSpin מאמינה, כי בינה מלאכותית לא באה להחליף את הנציגים, אלא להפוך אותם לטובים יותר. הבוטים הקוליים של החברה מדברים עברית שוטפת, מבינים הקשר, עוקבים אחרי טון הדיבור של הלקוח ומנהלים שיחה טבעית לגמרי, בלי תסריטי שיחה "קפואים" ובלי “להעביר אותך לנציג הבא”. כשהשיחה דורשת מגע אנושי, המערכת מעבירה אותה לנציג אמיתי יחד עם כל המידע שנאסף מראש. מעבר לכך, טכנולוגיית ה-AI של VoiceSpin משדרגת את יכולות הנציגים ומשמשת כ-Copilot, כך שגם הנציג הכי צעיר במוקד הופך לבעל ידע וניסיון עם טיפים לניהול השיחות בזמן אמת.

"אנחנו רואים את השילוב בין אדם למכונה כצוות מנצח", מוסיף אל-עמי. "מעבר לכך שהבוט מטפל במאות שיחות פשוטות במקביל, הנציגים מקבלים את השיחות המאתגרות כשהם כבר מצוידים בתובנות חכמות. כך, גם העסק, העובדים והלקוחות מרוויחים בענק".

הפלטפורמה של VoiceSpin מאחדת את כל ערוצי התקשורת, הכוללים טלפון, וואטסאפ, SMS, פייסבוק מסנג’ר, דוא"ל ועוד ממשק אחד אינטואיטיבי, שמאפשר לעקוב אחרי כל אינטראקציה ולשמור על רצף שיחה מלא, גם כשהלקוח "קופץ" מערוץ לערוץ. לצידה פועלת מערכת אנליטיקה חכמה שמזהה רגשות, מסכמת שיחות אוטומטית ומדגישה מילות מפתח קריטיות למנהלי מוקדים.

התוצאה? מוקד שירות שמדבר עם הלקוחות בשפה שלהם, זמין 24/7, חוסך עשרות אחוזים בעלויות התפעול ובעיקר, מייצר חוויית שירות שלקוחות אוהבים לזכור.

"בינה מלאכותית היא לא עוד טרנד, אומר אל-עמיבסיפוק. “זו אבולוציה טבעית של תקשורת אנושית. כמו שהטלפון הפך פעם את העולם לקטן יותר, היום טכנולוגיית ה-AI  גורמת לשיחות להפוך לחכמות יותר. ואנחנו גאים להיות בחזית המהפכה הזו".

VoiceSpin פועלת ביותר מ-160 מדינות ומשתפת פעולה עם ארגונים גלובליים בתחומי שירות, מכירות ותמיכה ומציבה רף חדש של אינטגרציה בין טכנולוגיה לאנושיות. בכנס הקרוב היא תציג את חבילת הפתרונות החדשה שלה הכוללת בוט קולי, ניתוח דיבור בזמן אמת, ניהול לידים אוטומטי ו-AI Routing שמוודא שכל שיחה מגיעה לנציג הנכון במינימום זמן המתנה.

“אנחנו כאן כדי להוכיח שבינה מלאכותית יכולה להיות חמה, רגישה ומדויקת עם לא מעט חברות גדולות שמביעות עניין גדול בטכנולוגיה שלנו", מסכם אל-עמי."ואנחנו לא יכולים לחכות כדי לחשוף את הטכנולוגיה שלנו שעובדת מצוין בעברית גם בכנס המוביל של Gen-AI for All 2025".

אירועים קרובים