סטארט-אפ שמשתמש ב-AI כדי לסייע בפיתוח מוצרי מזון
סוכני ה-AI של טייסטווייז מאפשרים לחברות מזון גדולות כמו קמפבל'ס וקראפט היינץ לקבל מהר יותר תובנות רלוונטיות על המוצרים שלהן, וכן לייצר קונספטים וחומרים מבוססי נתונים לטובת קידום השיווק והמכירות
טייסטווייז (Tastawise) היא חברת סטארט-אפ ישראלית שפיתחה סוכני AI לאחת התעשיות הגדולות והחיוניות ביותר – תעשיית המזון. החברה הוקמה ב-2018 על ידי אלון חן, המנכ"ל, ואייל גאון, סמנכ"ל הטכנולוגיות, והיא מעסיקה 100 עובדים, מתוכם מעל 60 בישראל והשאר – במשרדיה בניו יורק ובספרד, כמו גם צוותים מרחבי העולם, שעובדים מרחוק.
כדי לסייע לחברות המזון בייצור המוצרים שלהן, הסוכנים של טייסטווייז מבצעים מחקר עמוק, מציפים מיד תובנות רלוונטיות, ומייצרים קונספטים וחומרי שיווק מבוססי נתונים. כתוצאה מכך, פלטפורמת ה-GenAI של החברה מפיקה תוכן בזמן אמת, ומאפשרת למותגים לפעול במהירות וביעילות, במקום להסתמך על עבודה ידנית איטית, ועל ניחושים.
בטייסטווייז יודעים לומר שהמוצר שלה הביא ללקוחותיה קיצור של בין שישה לשמונה חודשים בזמני ההשקה של מוצריהם וחיסכון של מיליוני דולרים בעלויות היישום. על רשימת לקוחותיה נמנות קמפבל'ס וקראפט היינץ.
החברה פועלת בתעשיית המזון והמשקאות הגלובלית, שמגלגלת כ-10 טריליון דולר. החברות שפועלות בה מתמודדות עם מציאות מורכבת, שכוללת אי יציבות גלובלית, שינויים בהתנהגות הצרכנים, תחרות גוברת על שטחי מדף ועוד. במציאות זו, היכולת לשנות כיוון במהירות היא קריטית, והפלטפורמה של טייסטווייז יכולה לספק להן תובנות שיאפשרו להן להבין מתי לעשות זאת, על בסיס התנהגות וצרכי הצרכנים. למעשה, המוצר הופך נתונים מורכבים לפעולות שמייצרות הכנסות, ופתרונות השיווק והמכירות שלה מאפשרים גמישות, יעילות ויתרון תחרותי.
כסיפור לקוח מציינים בחברה את קבוצת קרוגר – חברת קמעונאות, שמפעילה סופרמרקטים וחנויות כלבו ברחבי ארצות הברית. זו השתמשה בתובנות שסיפקה לה הפלטפורמה של טייסטווייז כדי למצב מחדש סדרת מוצרים קיימת. היא אפשרה לה לעבור במהירות משלב הבדיקות המוקדמות להשקה במאות חנויות, שלוותה בסיפור מותג מבוסס נתונים ובתוכנית שיווק מפורטת.
כדי לקדם את פעילותה, טייסטווייז השלימה לפני זמן מה סבב גיוס שני, בסך של 50 מיליון דולר. זאת, בנוסף ל-22 מיליון דולר שהיא גייסה בסבב הראשון שלה. ההשקעה תסייע לחברה להרחיב את מעגל פתרונות השיווק והמכירה שהיא מפתחת עבור מותגים גלובליים.











תגובות
(0)