בא לבקר במאורת הנמר: ארנון דים, אדובי ישראל

20/08/2025 13:37
ארנון דים, מנהל הפעילות של פתרונות חוויית הלקוח באדובי ישראל.

ארנון דים, מנהל הפעילות של פתרונות חוויית הלקוח באדובי ישראל, הגיע באחרונה למאורת הנמר לשיחה מרתקת, שנסבה כולה סביב עתיד חוויית הלקוח – החל מעיצוב וניהול המידע ועד להנגשתו לקהלים השונים.

השיחה התמקדה בדרכים המודרניות שבהן ארגונים מנהלים כיום את חוויית הלקוח שלהם, ועד כמה בכל מגזר ותעשייה – בנקאות, ביטוח, ספנות, היי-טק ועוד – החשיבות של ניהול חוויית לקוח הפכה להיות קריטית.

דים ספיר לי שאדובי (Adobe) מציעה מגוון רחב של פתרונות בתחום: ממערכות מסחר אלקטרוני ועד לכלים מתקדמים לניהול שיווק ונכסים דיגיטליים, וזאת כמובן בנוסף לפתרונות המוכרים לכולנו בעריכה גרפית וניהול מסמכים. חשוב לציין ש-אדובי נמנית עם ספקי התוכנה המאושרים של ממשלת ישראל במסגרת מיזם 'נימבוס'.

"בשנים האחרונות, ניהול חוויית הלקוח הפך למציאות שארגונים פשוט חייבים להתמודד איתה", הסביר ארנון בשיחתנו. "יש לארגונים צורך בסיסי להנגיש מידע לאדם הנכון, בזמן הנכון, ולא רק זה – גם בערוץ הנכון. זה כבר לא עניין של פריבילגיה אלא עובדה מוגמרת. בין אם מדובר בעסקים בעולם ה-B2B או ה-B2C – המציאות מראה שאין מנוס מניהול חכם, מהיר ואפקטיבי של החוויה".

"כמובן שכל ארגון – מסחרי או ציבורי – בוחר את הדרך המתאימה לו לביצוע המהלך הזה", הוסיף והבהיר. "היום יש גם מעטפת של בינה מלאכותית שעוזרת לארגונים להנגיש מידע רלוונטי ולנהל 'מסעות לקוח' מותאמים לפי כל אוכלוסייה".

הביקור הסתיים בציפייה להמשך דיאלוג פורה – באולפן, במאורה, ובעיקר בשטח, שם חוויית הלקוח הפכה היום לקריטית יותר מתמיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים