הרווח הנקי של נייס זינק ברבעון השני ב-62%
הוא עמד על 187 מיליון דולר ● עליות - גם בהכנסות ובשאר סעיפי הרווח ● נייס העלתה את תחזית ההכנסות השנתית
נייס פרסמה היום (ה') את התוצאות הכספיות שהשיגה ברבעון השני של השנה, ועולה מהן שהיא רשמה במהלכו עליות בהכנסות ובעיקר ברווח הנקי. מדובר בהמשך המגמה החיובית מהרבעון הקודם, שגם הוא התאפיין בעליות. כמו כן, נייס העלתה את תחזית הרווח שלה.
בשלושת חודשי הרבעון השני גדלו ההכנסות של נייס ב-9% ל-726.7 מיליון דולר. הרווח התפעולי עלה במהלכו ב-25% והסתכם ב-160.6 מיליון דולר, הרווח הנקי זינק ב-62% ל-187.4 מיליון והרווח למניה האמיר ב-69% ל-2.96 דולר. הרווח הגולמי הרבעוני עלה בכמעט 50 מיליון דולר ל-485.1 מיליון והרווח הגולמי השולי היה 66.8%.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עמד על 61.3 מיליון דולר. מתוך סכום זה, 30.8 מיליון שימשו לרכישה עצמית של מניות. נכון ל-30 ביוני, יתרות המזומנים ושווי המזומנים, וכן ההשקעות לטווח קצר, הסתכמו ב-1.63 מיליארד דולר. החוב של החברה עמד על 459.6 מיליון דולר, כך שהמזומנים והשקעות נטו הסתכמו ל-1.17 מיליארג דולר.
בהנהלת נייס מעריכים שברבעון השלישי של השנה, סך ההכנסות שלה צפוי להסתכם בטווח של בין 722 מיליון ל-732 מיליון דולר, שמייצג גידול של 5% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת הרבעון השלישי אשתקד. הרווח למניה עתיד להגיע בו לבין 3.12 דולר ל-3.22 דולר – עלייה של 10%. בשנת כולה, החברה מעריכה שההכנסות שלה יסתכמו ב-2.92 מיליארד עד 2.94 מיליארד דולר – גידול של 7% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת הנתון ב-2024. נייס החליטה להעלות את תחזית הרווח למניה non-GAAP, ומעריכה שהוא יעמוד על בין 12.33 דולר ל-12.53 דולר – עלייה של 12% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד.
הנהלת נייס מדווחת שהרכישה המתוכננת של קוגניגי, שהוכרזה בחודש שעבר תמורת כמעט מיליארד דולר, צפויה להיסגר במהלך הרבעון הרביעי של השנה, בכפוף לאישור רגולטורי. בהתאם לכך, התחזית לא כוללת כל השפעה צפויה שנובעת מעסקה זו.
"ההכנסות – מעל לרף העליון של טווח התחזית"
סקוט ראסל, מנכ"ל נייס, סיכם את התוצאות באומרו כי "אנחנו שמחים לדווח על רבעון חזק נוסף, עם הכנסות שהגיעו אל מעל לרף העליון של טווח התחזית, ורווח למניה ברף העליון של הטווח הצפוי". לדבריו, "הביצועים נבעו מהמשך התחזקות בפעילות הענן שלנו, שצמחה ב-12% בהשוואה להרבעון המקביל אשתקד. מנוע הצמיחה המרכזי של פעילות זו הוא הביקוש המואץ לפתרונות בינה מלאכותית ושירות עצמי, שבא לידי ביטוי בגידול של 42% בהכנסות השנתיות החוזרות (ARR) בתחום זה".
ראסל הוסיף כי "הבינה המלאכותית נמצאת בליבת האסטרטגיה של נייס, ואנחנו רק בתחילתו של המסע. המומנטום שלנו צפוי להתגבר עם שילוב יכולות השיחה ויכולות הסוכן החכם בתחום חוויית הלקוח המבוססת על בינה מלאכותית של קוגניגי. הן יאפשרו לנו לספק חוויית לקוח אנושית על גבי הפלטפורמה שלנו, CXone Mpower".











תגובות
(0)