מה עושים עם כל הבינה הזאת? סמסונג מציעה הדרכות AI חינמיות
בינה מלאכותית כבר הפכה לחלק מהחיים, אבל רבים עדיין לא יודעים איך להשתמש בה בפועל ● סמסונג יוצאת ביוזמה חדשה: הדרכות אישיות בסניפים נבחרים ברחבי הארץ, שיכירו לציבור את הכלים החכמים שמתחבאים בטלפונים
בינה מלאכותית כבר מזמן כאן, ונוכחת כמעט בכל תחום. ובכל זאת, לצד הסקרנות והעניין, יש גם לא מעט בלבול. רבים עדיין לא יודעים איך משתמשים בה בפועל ואילו כלים זמינים עבורם לשימוש כבר עכשיו.
כדי להפוך את יכולות הבינה המלאכותית לנגישות יותר לציבור, סמסונג פותחת בסדרת הדרכות שיתקיימו בשישה סניפי החברה ברחבי הארץ, החל מהשבוע ועד תחילת ספטמבר.
מאז השקת סדרת Galaxy S24, הציגה החברה גישה חדשה, שבה בינה מלאכותית משתלבת כחלק מהותי מחוויית השימוש בטלפון. עם השקת הדגמים החדשים Galaxy Z Flip 7 ו-Galaxy Z Fold 7, ממשיכה סמסונג לשלב ולפתח את יכולות
באופן מובנה במכשירי סדרת ה-Galaxy, תכונות שבעבר דרשו אפליקציות ייעודיות זמינות, אך כיום – בלחיצה אחת פועלות בעברית ומסייעות בביצוע פעולות יומיומיות בפשטות.
בכל אחד מהסניפים יעמוד מדי יום מומחה AI, שילווה את המבקרים, יסביר, ידגים ויעזור להבין כיצד להשתמש בטכנולוגיות שכבר קיימות במכשירים. במהלך ההדרכות יוצגו כלים כמו תרגום סימולטני, עריכת תמונות ג'נרטיבית, חיפוש ויזואלי מתוך מסך ויכולות סיכום וכתיבה. דגש מיוחד יינתן ל-Gemini Live – ממשק אינטראקטיבי שפועל בעברית ומאפשר שיחה טבעית עם הבינה המלאכותית, ממש כמו עוזרת אישית חכמה. בנוסף יוכלו המבקרים להיעזר בנציגים גם לצורך העברת תכנים בין מכשירים באמצעות Smart Switch, כולל ממכשירים של יצרנים אחרים.
ההדרכות יהיו פתוחות לקהל הרחב בחנויות נבחרות של רשת החברה משעת פתיחת הסניף ועד השעה 18:00 ללא צורך בהזמנת תורים מראש בסניפים הבאים: קניון הזהב ראשון לציון, גראנד קניון חיפה, עיר הימים נתניה, הקריון, עזריאלי תל אביב ודיוטי פרי בנתב"ג (ליד חנות אלקטרה).
במקביל, סמסונג התחייבה להרחיב את טכנולוגיית Galaxy AI ליותר מ-400 מיליון מכשירים ברחבי העולם עד סוף השנה, כחלק מהמאמץ להפיץ את כלי הבינה החכמה במכשיריה החכמים למשתמשים במגוון רחב של אזורים.











תגובות
(0)