טכנולוגיה מבוססת ענן תוטמע במרפאת שיניים של לאומית

במרפאה תוטמע מערכת טכנולוגית מבוססת ענן AWS של סמייל-קלאוד לניהול מרפאות שיניים, עם המעטפת של מטריקס מדיקה ● היקף הפרויקט מוערך במיליוני שקלים

מימין: רקפת יעקבי, סמנכ"לית מערכות מידע בלאומית שירותי בריאות, יניב דוידי, מנכ"ל ומייסד סמייל-קלאוד, ואור לוסטיג, סמנכ"ל פיתוח עסקי במטריקס מדיקה.

לאומית שירותי בריאות מוסיפה לשירות רפואת השיניים שלה מרפאה בבעלותה שהוקמה בירושלים, שמוטמעת בה תוכנת ניהול מתקדמת. מדובר בפלטפורמת ענן מבוססת AWS של סמייל-קלאוד (SmileCloud) עם המעטפת של חברת מטריקס מדיקה. הפתרון שנבחר מעניק ללאומית את הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר לצד צוות עם ניסיון רב בהטמעת פתרונות דיגיטליים מתקדמים למערכות בתחום הבריאות. היקף הפרויקט מוער במיליוני שקלים.

המערכת שהוטמעה במרפאה מספקת גמישות, נגישות מרחוק ויכולת ניהול מקיפה: מניהול תורים, דרך בניית תוכניות טיפול, גישה למידע רפואי, ממשקים ייעודיים לרפואת שיניים, תזכורות למטופלים ועוד. היא ידידותית למשתמש וקלה לאינטגרציה עם מערכות קיימות. במסגרת שיתוף הפעולה, קופת חולים לאומית נהנית, בנוסף, מייעוץ טכנולוגי, מערכת מותאמת אישית לצורכי הקופה, הטמעות בשטח והדרכות לצוותים במרפאות.

האתגרים המרכזיים בפרויקט רחב ההיקף טמונים בהתאמה לתהליכי העבודה הייחודיים של קופת החולים, חיבור לתוכנות הפנימיות שלה ותיאום עם אנשי הצוות הרבים המעורבים בפרויקט, כמו גם עם המשתמשים השונים במערכת: מרופאי ורופאות השיניים והשינניות, דרך סייעות המרפאה, ועד לצוות המינהלה ונציגי השירות. עם השקת המערכת תתאפשר למרפאות השיניים התנהלות יומיומית יעילה, מהירה ונוחה, וכך יוכל הצוות במרפאה להעניק שירות מיטבי למטופלים ולהתמקד בטיפול רפואי איכותי. מרפאת השיניים בירושלים, שתיפתח במרץ הקרוב, תהיה סמן ימני בנראות, טכנולוגיה ושירות,  וכמובן איכות הרפואה.

רקפת יעקבי, סמנכ"לית מערכות מידע בלאומית שירותי בריאות אמרה, כי "הצעד הזה הוא חלק מהמחויבות שלנו לספק למבוטחי קופת החולים שירות רפואי ברמה הגבוהה ביותר. ההטמעה של המערכת החדשה במרפאות השיניים תאפשר לנו לייעל את תהליכי העבודה, להעניק שירות זמין ונגיש ולהתמקד בטיפול איכותי במטופלים. הבחירה במערכת של סמייל-קלאוד יחד עם הליווי של מטריקס מדיקה מאפשרת לנו ליהנות מכלים טכנולוגיים מתקדמים יחד עם צוות בעל ניסיון רב בהטמעת פתרונות דיגיטליים במערכת הבריאות, על המאפיינים הייחודיים שלה, וכך להבטיח את הצלחת הפרויקט רחב ההיקף".

יניב דוידי, מנכ"ל ומייסד סמייל-קלאוד, אמר, כי "אנו גאים ומודים ללאומית על הבחירה בפתרון של סמייל-קלאוד. המערכת שלנו נותנת מענה שלם לצורכי מרפאות, תוך יצירת חיבור חכם בין טכנולוגיה לעולם הבריאות, ומסייעת להפוך את ניהול המרפאה לתהליך יעיל וגמיש. שיתוף הפעולה עם מטריקס מדיקה אפשר לנו להציע פתרון כולל, שמציב את קופת חולים לאומית בחזית הטכנולוגיה בתחום רפואת השיניים".

אור לוסטיג, סמנכ"ל פיתוח עסקי במטריקס מדיקה צין, כי "אנו נרגשים לקחת חלק בפרויקט רחב היקף ומשמעותי, שישפר את איכות השירות שמקבלים מטופלי קופת חולים לאומית. שיתוף הפעולה עם סמייל-קלאוד אפשר לנו להציע פתרון טכנולוגי המותאם לצרכים של קופת החולים, ומביא לידי ביטוי את הידע הנרחב שלנו בהטמעת טכנולוגיות בתחום הבריאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים