גונן פסח מונה לסמנכ"ל התפעול והלקוחות של קליק ישראל

פסח ינהל את חטיבת הלקוחות החדשה של החברה ויהיה אחראי על מערך השירות שלה ● הוא מגיע לקליק לאחר ניסיון של מעל רבע מאה בת'טה-ריי, קומברס ועוד

גונן פסח, סמנכ"ל התפעול והלקוחות של קליק ישראל.

קליק ישראל מקבוצת חילן הודיעה אתמול (ב') על מינויו של גונן פסח לסמנכ"ל התפעול והלקוחות שלה. פסח ינהל את חטיבת הלקוחות החדשה של החברה ויהיה אחראי על מערך השירות שלה, שכולל שירותי יישום ופיתוח, שירות לקוחות, תמיכה טכנית והצלחת לקוח.

לפסח ניסיון של מעל רבע מאה בניהול והובלת מערכי מדעי נתונים, הצלחת לקוח, תפעול ושירותים מקצועיים. במהלך הקריירה שלו, הוא עבד עם ארגוני ענק וביניים בתחומי הפינטק, הסייבר, הבנקאות והאנליטיקה, תוך יישום מתודולוגיות מבוססות נתונים לשיפור חוויית הלקוח.

לפני הצטרפותו לקליק ישראל, פסח שימש כסמנכ"ל התפעול והצלחת הלקוח של חברת הפינטק הישראלית ת'טה-ריי. קודם לכן הוא שימש בכמה תפקידים בכירים בקומברס, בהם ניהול תחומי הצלחת הלקוח והשירותים המקצועיים באירופה, אסיה ואפריקה, ועבד בדלתא ט'רי ובמשרד הביטחון.

פסח הוא בוגר תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מאוניברסיטת קובנטרי ובעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול משאבי אנוש מאוניברסיטת הרייט-וואט.

הוא אמר כי "אני מצפה לעבוד עם הצוות של קליק ישראל כדי לפתח פתרונות חדשניים ולספק ערך משמעותי ללקוחותינו".

עמית סיון, מנכ"ל קליק ישראל, ציין כי "אני בטוח שניסיונו הרב של פסח בהובלת תהליכים אסטרטגיים בעולמות התפעול והשירות, וההתמחות שלו בפתרונות AI, יעצימו את הערך שהלקוחות מפיקים מקליק, ויסייעו להמשך ביסוסה בעולמות הדאטה והאנליטיקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים