חברת ההיי-טק פאפאיה מינתה את אורי פרל לסמנכ"ל השיווק שלה

אורי פרל, סמנכ"ל השיווק של פאפאיה.

חברת ההיי-טק הישראלית פאפאיה (PAPAYA), הודיעה השבוע על מינויו של אורי פרל, שעד כה היה מנהל מערך השיווק של החברה, לסמנכ"ל השיווק שלה (VP Marketing). פאפאיה – שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית ייחודית ופורצת דרך אשר הופכת משחקים יחידניים לטורנירים רבי משתתפים מבוססי יכולת – צמחה מאז הקמתה בשנת 2019, עם למעלה מ-30 מיליון הורדות ו-20 מיליון טורנירים יומיים ברחבי העולם. החברה מעסיקה כיום יותר כ-400 עובדים במרכז הפיתוח שלה בישראל. פרל, שהחל את דרכו בפאפאיה בשנת 2019, לקח תפקיד מרכזי בצמיחת החברה. בין הישגיו הבולטים, יוזמות שהובילו לגידול משמעותי במספר המשתמשים וההורדות, וכן הקמפיין הגלובלי Play On, שהושק בבריטניה, אותו הוביל ממש לאחרונה, אשר זכה להכרה עולמית ונבחר לאחד מחמשת הקמפיינים הקריאטיביים המובילים בעולם על ידי הדירוג היוקרתי של AdAge. בנוסף, פרל הוביל את מהלך המיתוג מחדש של פאפאיה, במסגרתו הוסרה המילה גיימינג (Gaming) משם החברה כחלק מחזונה להתפתח לעוד תחומים. אחד האתגרים המרכזיים בתפקידו החדש של פרל יהיה המשך הרחבת הפעילות של פאפאיה בבריטניה, לצד כניסה לשווקים חדשים ברחבי העולם. 

אוריאל בכר, מנכ"ל ומייסד פאפאיה: "השיווק הוא מנוע צמיחה מרכזי בתחום שלנו. הוא מניע את המודעות למותג, מאפשר קריאייטיביות והוא מה שמביא את ביצועי החברה לשלמות. מאז הקמת מערך השיווק בחברה, אורי שיחק תפקיד מרכזי בצמיחה שלנו ושל אסטרטגיית השיווק שלנו, תוך הקפדה על הזהות המותגית וביצוע קריאייטיבי. אני בטוח שעם המחויבות יוצאת הדופן של אורי לארגון, הוא ימשיך להשפיע באופן ישיר על הצלחת החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים