צ'ק פוינט רוכשת חברה ישראלית שמציעה גישה מאובטחת מרחוק

הטכנולוגיה של אודו סקיוריטי עונה על הצורך של ארגונים לאבטחת העבודה מהבית, בפרט בעידן הקורונה ● סכום העסקה: 30 מיליון דולר

מייסדי אודו סקיוריטי. מימין: נועה זילברמן, גיל-עד שטיינברג ואור זילברמן. צילום: ירון טרנס

צ'ק פוינט הודיעה היום (ד') כי היא רוכשת את אודו סקיוריטי (Odo Security), חברה ישראלית שמספקת פתרון ענן לאבטחת גישה מרחוק למערכות הארגוניות. סכום הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם על פי הערכות בשוק, מדובר ב-30 מיליון דולר.

הרכישה הזאת באה על רקע משבר הקורונה והמעבר המסיבי לעבודה מהבית בעקבותיו – מ-30% לפני המגיפה ל-81% בימים אלה, על פי גרטנר. נתון נוסף שמצאה חברת המחקר הוא ש-74% מהארגונים מתכוונים להמשיך לשלב עבודה מהבית בהיקף נרחב גם כשהקורונה תהיה מאחורינו. כתוצאה מכל אלה, נוצר בקרב ארגונים צורך להדק את אבטחת הסייבר, בפרט על נקודות הקצה בבתיהם של העובדים. בצ'ק פוינט אומרים כי הטכנולוגיה של אודו סקיוריטי, יחד עם מערכת מניעת האיומים שלה עצמה, תספק פתרון פשוט ובטוח לחיבור מרחוק, שנדרש בעידן הקורונה.

את פתרון האבטחה מרחוק של הנרכשת ניתן ליישם במספר בלתי מוגבל של משתמשים מכל מכשיר ובכל מקום, כאשר בחברה מבטיחים שהפרישה אורכת פחות מחמש דקות.

אודו סקיוריי התל אביבית נמכרת שלוש שנים בלבד אחרי שנוסדה, על ידי שלושה שותפים – אור ונועה זילברמן וגיל-עד שטיינברג. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת חיבור פשוט עבור משתמשי קצה דרך פורטל מאוחד עם מגוון רחב של אפליקציות לחיבור – דסקטופים, יישומי ווב, שרתי מידע, שרתים ארגוניים וענן, ללא צורך בהתקנת תוכנה מראש. הפתרון מאפשר למנהל האבטחה הארגוני לראות איזה עובד מחובר לאיזה מידע, ובכך מצטמצם משטח התקיפה האפשרי על החברה.

ד"ר דורית דור, סמנכ"לית מוצרים, מחקר ופיתוח בצ'ק פוינט, ציינה כי "ארגונים רבים מרגישים שהם צריכים להתפשר על איכות החיבוריות הארגונית או על רמת האבטחה בארגון, בכדי לאפשר עבודה פרודקטיבית מרחוק על סביבות עבודה שונות. החיבור של הטכנולוגיה שרכשנו עם שירותי מניעת האיומים שלנו פותר את הדילמה הזו ומסייע לארגונים לחבר באופן בטוח כל מספר של עובדים מכל מקום לכל שירות ארגוני. בכך הופכת העבודה מהבית ברחבי העולם למשימה קלה ובטוחה מאי פעם. בימים אלה מדובר במשימה עולמית חשובה ורלוונטית במיוחד".

רכישה ראשונה של צ'ק פוינט השנה

מדובר ברכישה הראשונה שצ'ק פוינט מבצעת השנה. הרכישה הקודמת בוצעה לפני כתשעה חודשים, בדצמבר אשתקד, אז היא קנתה את פרוטגו הישראלית ב-140 מיליון שקלים. פרוטגו פיתחה טכנוולוגיית הגנה עבור אפליקציות נטולות שרת, שמונעת מתקפות עליהן כשהן רצות ומונעת הטמעה של קוד פגיע בסביבת הייצור.

יחסית לארגונים רבים אחרים, הקורונה עשתה טוב לצ'ק פוינט, שהמשיכה לגייס עובדים למרות המשבר והיכתה את התחזיות עם תוצאות הרבעון השני, שהראו עליות בהכנסות וברווח הנקי כאחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים