האם החרגת טכנולוגיית ה-AI תסייע לבייט-דאנס למכור את טיק-טוק?

לפי דיווחים, בייט-דאנס מעדיפה להתגבר על קשיי המכירה בדרכים חוקיות ולא להסתמך על תמיכה מצד הממשלה הסינית ובוחנת כמה אפשרויות, בהן החרגת טכנולוגיית ה-AI המוטמעת באפליקציה מן המכירה

הייתה השנה על הכוונת של הממשל האמריקני. טיק טוק. צילום: BigStock

בייט-דאנס (ByteDance) והקונים הפוטנציאליים של טיק-טוק (TikTok) בוחנים אפשרות להחריג את טכנולוגיית ה-AI המוטמעת באפליקציה מן המכירה, בניסיון לעקוף את הגבלות הייצוא החדשות של סין ולהמשיך בעסקת המכירה.

לפי הדיווחים, אפשרויות נוספות שבייט-דאנס בוחנת כוללות גם ניסיון להשיג אישור מיוחד להעביר את תוכנת ה-AI לקונה, המלצות רישוי מצד בייט-דאנס, או ניסיון להשיג תקופת מעבר מהוועדה האמריקנית להשקעות זרות.

עוד  נטען בדיווחים, כי התקיימו מגעים לא רשמיים בין בייט-דאנס לממשל הסיני, שהציע לחברה תמיכה, אבל בייט-דאנס מעדיפה להתגבר על קשיי המכירה בדרכים חוקיות ולא להסתמך על תמיכה מצד הממשלה הסינית בפתרון הבעיה.

לפי הדיווחים האחרונים, בייט-דאנס מצויה במגעים למכירת טיק-טוק עם קבוצה בהובלת מיקרוסופט-וולמארט, ועם קבוצה נוספת בהובלת אורקל, בעסקה שעשויה להגיע ל-30 מיליארד דולר. זאת לאחר שממשל טראמפ פרסם צו מנהלי, האוסר על הפעלת והצעת השירות טיק-טוק למשתמשים בארצות הברית, שייכנס לתוקפו בתוך 45 יום. ואולם בשבוע שעבר תקעה סין מקלות בגלגלי העסקה על ידי כך שהוסיפה את טכנולוגיית ה-AI לרשימה של מוצרים מוגבלים למכירה, הדורשים מבייט-דאנס להשיג רשיון מהממשלה לפני שהיא מבצעת מכירה כלשהי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים