הבשורה של נוקיה בברצלונה: חנות מקוונת, מכשירים התומכים בקבלת אי-מיילים ודגש על פתרונות ניווט

ענקית הסלולר השיקה חנות חדשה וכן ארבעה מכשירים: שניים בסידרת האי-סירייס - E75 ו-E55, אחד בסידרת הנביגייטור - ה-6710, וכן את מכשיר 6720 קלאסיק ● המכשירים יהיו זמינים החל מהרבעונים השני והשלישי של 2009

נוקיה השיקה אתמול (ב') בתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה שני מכשירים חדשים בסידרת האי-סירייס – E75 ו-E55, מכשיר חדש בסידרת הנביגייטור – 6710, ואת מכשיר ה-6720 קלאסיק. כמו כן, הכריזה החברה על השקתה של חנות יישומים חדשה, Ovi Store שמה.

חנות זו מציעה תוכן ממוקד, המבוסס על מיקום הלקוח ועל הקשרים חברתיים. נוקיה צופה שבחודשים הקרובים יוצעו בחנות מאות אלפי יישומים, שיסופקו על ידי ספקי תוכן. בפורום נוקיה פעילים כיום 3.5 מיליון מפתחים.

המכשירים החדשים בסדרת ה-אי-סירייס מתמקדים בפתרונות גישה לתיבות דואר אלקטרוני ומציעים את ממשק Nokia Messaging, המאפשר גישה גם לתיבות האי-מייל הארגוניות תוך כדי תנועה.

מכשיר ה-E55 מציע מקלדת QWERTY קומפקטית וזמן סוללה ארוך של 28 ימים במצב המתנה. מכשיר ה-E75 הוא סליידר רוחבי, שמציע מקלדת QUERTY מלאה. שני המכשירים מגיעים עם יישום Nokia Maps המלא ו-GPS מונחה, עם רשיון לשלושה חודשים לתוכנת ניווט בהנחייה.

הנביגייטור החדש מציע פתרונות ניווט בזמן אמת לנהיגה וצעידה ומפות אזוריות מלאות (ישראל לא על המפה…), עם אפשרות אינטגרציה בין Nokia Maps ל-Ovi. כך, יכולים המשתמשים לתכנן מראש את המסלול שלהם על המחשב האישי ולסנכרן את הפרטים עם הטלפון הנייד.

מכשירי ה-6710 וה-6720 קלאסיק כוללים גם מצלמת 5 מגה-פיקסל עם עדשות Carl Zeiss ומבזק LED כפול. באמצעות אלה, ניתן להוסיף סימון גיאוגרפי על התמונות לציון המיקום המדויק שבו צולמו.

כל המכשירים יהיו זמינים בשוק החל מהרבעונים השני והשלישי השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים