תוכן שיווקי

P.Z. Projects הטמיעה את מערכת ניהול הפרויקטים Clarizen ב-Algosec

19/12/2018 12:09
מימין: פנינה זינגר, מייסדת ומנהלת מחלקת ניהול פרויקטים 4-P.Z. Projects; ואלי שי, Global Delivery Director ב-Algosec. צילומים: יח"צ

P.Z. Projects, המתמחה בניהול פרויקטים מערכתיים וניהול ידע מותאמים ללקוח, סיימה בהצלחה הטמעת מערכת Clarizen, המשמשת לניהול פרויקטים, בחטיבת הדליוורי ב-Algosec.

הפלטפורמה של Clarizen, שנמצאת בשימוש של מאות אלפי משתמשי קצה ברחבי העולם, מהווה פתרון שיתופי לניהול עבודה המבוסס על פלטפורמת ענן המשלבת יחדיו ניהול פרויקטים, אוטומציה באמצעות הגדרת Workflows, ולידציות ויכולות שיתוף נרחבות.

אלי שי, Global Delivery Director ב-Algosec, מסר כי "בעבר ניהלנו את פרויקטי ה-PS במספר כלים נפרדים, ביניהם Salesforce, אקסל, MS-Project וכיוצא בזה. שיטה זו הקשתה על תכנון ומעקב אחר הפרויקטים – הן בהיבט של לוחות הזמנים והן בהיבט התקציבי, שהינו קריטי בפרויקטים מסוג זה (פרויקטי הטמעה ושירותים מקצועיים)".

"באמצעות Clarizen, הוגדר תהליך שבו הזדמנות חדשה נפתחת ב-Salesforce וכשהיא מגיעה לבשלות מסוימת, הממשק בין המערכות מאפשר פתיחת פרויקט ב-Clarizen עם תבניות שונות שנפתחות באופן אוטומטי, בהתאם לסוג הפרויקט. מאותו הרגע, הפרויקט מתנהל באופן שוטף בתוך ה-Clarizen, כולל איסוף שעות ביצוע בפועל והתראות אוטומטיות במייל על חריגות צפויות. במקביל, באמצעות הממשק, הנתונים הרלוונטיים חוזרים מהמערכת החדשה ל-Salesforce, ובכך כל מעגל ניהול הפרויקט נסגר – החל משלב המכירה ועד לשלב סגירת הפרויקט", ציין שי.

הוא המשיך ואמר כי "במסגרת ההטמעה, צוות P.Z. Projects ביצע, בין השאר, הדרכות משתמשים ואדמיניסטרטורים לחברי הקבוצה מהארץ, מארצות הברית, מאוסטרליה ומאירופה. P.Z. Projects, בהובלת פנינה זינגר, קשובה מאוד לצרכים שלנו ותרמה מניסיונה הרב לכל אורך התהליך – גם בהיבטים הטכניים וגם בהיבטים התהליכיים. יש להם פתיחות גבוהה לכל דרישה שלנו, קטנה כגדולה, בניסיון למצוא התאמה מבין יכולות ותכונות המערכת ואף 'להמציא מחדש', במידת הצורך. צוות P.Z. Projects מאפשר לנו ללמוד, להפוך לעצמאיים לחלוטין ולייצר לעצמנו התאמות שונות ודו"חות המשך על בסיס אותה למידה".

"ההטמעה ב-Algosec – חלק מתנופה עסקית משמעותית ב-P.Z. Projects"

לדברי זינגר, מייסדת P.Z. Projects ומנהלת מחלקת הפרויקטים בחברה, "הטמעת מערכת Clarizen ב-Algosec היא חלק מתנופה עסקית משמעותית בחברתנו בכלל ובפעילות Clarizen בפרט. כבר גייסנו יותר מ-30 לקוחות Clarizen, ביניהם בזק בינלאומי, StoreDot, דיפלומט מפיצים, Kenes Group, מכון הייצוא ועוד".

זינגר הוסיפה כי "הטמעת Clarizen ב-Algosec אתגרה אותנו במובנים רבים. מדובר בארגון מוביל ובשל, שהתרגל לעבוד בשיטות מסוימות, הצוות מפוזר גיאוגרפית ברחבי העולם ועמוס מאוד בעבודה היומיומית. אך בזכות שיתוף הפעולה יוצא הדופן של אלי שי ושל מנהלי הפרויקטים, העלייה לאוויר התבצעה במהירות ועם מעט הפרעות לעבודה השוטפת".

בן ראלברוק, סמנכ"ל המכירות של Clarizen, אמר כי "אנו מרוצים מהתוצאות המעולות לאחר הטמעת Clarizen ב- Algosec. כחברה מובילה באבטחת הרשת, Algosec מציעה כיום ללקוחותיה את המוצר המנצח שלה בשילוב עם היכולות והנסיון של Clarizen. השותפים שלנו, P.Z. Projects, אפשרו שקיפות ובהירות רבים יותר לארגון הדליוורי הגלובלי של Algosec, ויצרו ממשק בין SalesForce לבין Clarizen, ליצירת מקור אחד אמין עם שקיפות לכל אחד בארגון".

ניתן ללמוד עוד על יכולות מערכת Clarizen כאן.

אירועים קרובים