CA מינתה את היו"ר מק'קרקן לתפקיד מנכ"ל החברה

מק'קרקן, בן 67, נבחר פה אחד על ידי מועצת המנהלים של החברה, ויחליף את ג'ון סוויינסון, שפרש בספטמבר ● גרי ג'יי. פרננדז, דירקטור עצמאי ב-CA: "הייתה לנו הזכות לצפות במק'קרקן מוביל את החברה, והיה ברור לנו שהוא ניחן בידע, במומחיות בענף ובניסיון הנחוץ כדי להוביל את CA לשלב הבא"

וויליאם (ביל) מק'קרקן, יו"ר מועצת המנהלים של CA, נבחר פה אחד לשמש כמנכ"ל החברה במקום ג'ון סוויינסון, שפרש בסוף השנה שעברה. מעתה יכהן מק'קרקן הן בתפקיד המנכ"ל והן בתפקיד יו"ר מועצת המנהלים של CA. מאז פרישתו של סוויינסון בספטמבר לקח מק'קרקן חלק פעיל בניהול השוטף של CA, בגיבוש האסטרטגיה של החברה וביישומה.

"הייתה לנו הזכות לצפות בו מוביל את החברה, והיה ברור לנו שביל מק'קרקן ניחן בידע, במומחיות בענף ובניסיון הנחוץ כדי להוביל את CA לשלב הבא", אמר גרי ג'יי. פרננדז, דירקטור עצמאי ב-CA, אשר עמד בראש ועדת האיתור. "מועצת המנהלים החליטה פה אחד שביל הוא הבחירה הטובה ביותר כדי לשמור על התנופה של החברה ולהוביל אותה הלאה".

מק'קרקן, בן 67, הצטרף למועצת המנהלים של CA ב-2005, ומונה לתפקיד יו"ר לא-ביצועי ב-2007. לפני שהצטרף ל-CA מילא מק'קרקן תפקידי ניהול רבים ביבמ (IBM), במשך תקופה של 36 שנים. בין השאר, כיהן כמנהל הכללי של חטיבת המדפסות של יבמ וכמנהל שיווק עולמי בחברה הבת, IBM PC.

מק'קרקן יקבל לידיו חברה יציבה בהרבה מזו שקיבל סוויינסון. כשמונה לתפקיד מנכ"ל CA, בפברואר 2005, היה על סוויינסון לחלץ את החברה משערורייה חשבונאית בהיקף של 2.2 מיליארד דולרים, שבה היו מעורבים, בין השאר, המנכ"ל והיו"ר הקודם, סנג'איי קומאר, ומנהלים בכירים נוספים.

תחת הנהגתו של סוויינסון הוחלף שם החברה מקומפיוטר אסושיאייטס ל- CA, מתח הרווחים התפעולי עלה בשיעור של 50%, הרווח למניה הוכפל, ושלוש סוכנויות לדירוג אשראי שבו לדרג את החברה ברמת השקעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים