CA רכשה את אובליקור הישראלית, המתמחה בפתרונות SLM; היקף העסקה: עשרות מיליוני דולרים

בין לקוחות אובליקור נמנות חברות כגון AT&T, בריטיש טלקום, ועוד ● שי און, מנכ"ל CA ישראל: "אנו מעריכים שתחום ניהול רמת השירות חוזר למרכז הבמה, והוא יהווה גורם מכריע בשיקוליהם של ארגונים"

CA הודיעה אתמול (ג') על רכישת אובליקור (Oblicore), חברת תוכנה ישראלית המתמחה בפתרונות SLM (ר"ת של Service Level Management). תחום זה קיים שנים רבות, אולם עתה, עם מגמת הכניסה של מיחשוב ענן, הוא הולך והופך לקריטי בארגונים. סכום הרכישה לא פורסם, אך גורמים בשוק העריכו אותו בכמה עשרות מיליוני דולרים.

בין לקוחות אובליקור נמנות חברות כגון AT&T, בריטיש טלקום (British Telecom), ועוד. החברה פועלת באמצעות מרכז פיתוח ברעננה, ובעקבות הרכישה שלה, שלושים עובדיה יעברו בהדרגה למרכז הפיתוח של CA בהרצליה.

שי און, מנכ"ל CA ישראל, ציין, כי אחת הסיבות ש-CA החליטה לרכוש את אובליקור היא התאמת קו המוצרים של החברה לכוונת CA להגדיל את נוכחותה בתחום מיחשוב הענן. "אנו מעריכים שתחום ניהול רמת השירות חוזר למרכז הבמה, והוא יהווה גורם מכריע בשיקוליהם של ארגונים, אמר און לאנשים ומחשבים. לדבריו, "טבעי שמנמ"ר שמחליט להוציא למיחשוב ענן חלק מרכזי מהמידע שלו, ומפקיד אותו בידי ספק אחר, יזדקק לכלי שליטה וניהול שייתן לו תמונת מצב עדכנית".

און ציין, כי ישראל ממשיכה להיות אחת הארצות שזוכות לעדיפות ותשומת לב רבה בהנהלה העולמית של CA. לדבריו, החברה משקיעה בישראל הרבה יותר ממתחרותיה – הן ברכישות והן בתפעול מרכז הפיתוח שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים