מיקרוסופט השיקה את הגרסה העברית של מערכת ה-ERP שלה

המערכת, Dynamics AX 2009, הושקה לאחר שהושלם תהליך ה-"גיור" שלה והיא הותאמה לדרישות התקינה הפיננסית בישראל ● תהליך זה בוצע על ידי מטריקס באמצעות mAXimum ERP - חברה בת ייעודית שהוקמה לצורך כך ● החבילה מטפלת בניהול ההיבטים הפיננסיים ותהליכי התפעול של ארגונים, וכוללת תשעה מודולים בסיסיים, ביניהם ניהול כספים, ניהול מלאי, ניהול כוח אדם וניהול ייצור

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה בישראל את Dynamics AX 2009, פתרון ה-ERP מתוצרתה, לאחר שהושלם תהליך ה-"גיור" של המערכת לעברית והיא הותאמה לדרישות התקינה הפיננסית בארץ. החבילה כלולה בסל הפתרונות של מיקרוסופט וזמינה לארגונים בארץ. הלוקליזציה של הפתרון בוצעה על ידי מטריקס באמצעות mAXimum ERP – חברה בת ייעודית שהוקמה לצורך כך. חברה זו גם תפיץ את הפתרון בארץ ותספק את התמיכה סביבו לקהילת השותפים. המכירה וההטמעה של הפתרון יבוצעו על ידי מערך שותפים עסקיים, שכולל את מלם מערכות מקבוצת מלם-תים, טלדור, אורגנו, פיסגה, אלמוג, מיחשוב, תדיעד, AXPERTS ו-Prodware.

החבילה מטפלת בניהול ההיבטים הפיננסיים ותהליכי התפעול של ארגונים, וכוללת תשעה מודולים בסיסיים, ביניהם ניהול כספים, ניהול מלאי, ניהול כוח אדם וניהול ייצור, שמאפשרים קישוריות מלאה לחבילת היישומים אופיס סיסטם (Office System) של מיקרוסופט. המערכת מוטמעת ביותר מ-11 אלף ארגונים בעולם, ויותר מ-2,000 שותפים של מיקרוסופט מיישמים את המערכת.

מדובר בגרסה החמישית של Dynamics AX. עד היום השקיעה החברה בפיתוח המערכת יותר מ-1.5 מיליארד דולרים.

דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, אמר, כי "מערכת ה-ERP שלנו מציעה ממשק ידידותי ומוכר, פונקציונליות עשירה והטמעה קלה ומהירה. היא תפתח בפני המגזר העסקי בישראל אפשרויות עסקיות חדשות שבמרכזן גמישות, חסכון והתייעלות". ימין הוסיף, כי "אנחנו מאמינים שמערכת ה-ERP תמשיך את הצלחת חבילת ה-CRM שלנו, שהושקה בארץ לפני ארבע שנים, והתבססה במהירות כפתרון הפופולרי במשק, עם מאות התקנות במגזר העסקי והארגוני".

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, אמר, כי "זו מערכת בשלה, עשירה, נוחה וידידותית למשתמש. אנחנו כבר רואים את הביקושים וההצלחות עוד בטרם ההשקה הרשמית ומאמינים במענה שלה לדרישות ולאתגרי הלקוחות הישראליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים