אפל מודה בתקלת ה-MacBook – אך לא מגלה מה הסיבה

התקלה למעשה היא בכבלי ה-USB-C של המחשבים הללו ● לפי החברה, מי שרכש את המחשב הזה בתחילת דרכו, בין אפריל ליוני 2015, יכול להיתקל בבעיות בכבל העברת הנתונים שצורף אליו

האם יש אחד חדש בתכנון? MacBook. צילום: יח"צ

אפל (Apple) ממשיכה לאסוף כותרות לא חיוביות לאחרונה. הפעם מדובר במחשבי ה-MacBook שלה, או יותר נכון בכבלי ה-USB-C של המחשבים הללו.

מדובר למעשה במהדורה האחרונה של המחשב שהושקה באפריל 2015, שנחשבת למחשב ה-MacBook הכי קל ודק של החברה, וכוללת מסך Retina בגודל 12 אינץ'. זה גם היה אחד המחשבים הראשונים בשוק שתמך בתקן ה-USB החדש.

לפי החברה, מי שרכש את המחשב הזה בתחילת דרכו, בין אפריל ליוני 2015 יכול להיתקל בבעיות בכבל העברת הנתונים שצורף למחשב. מה סיבת התקלה? באפל לא ממש מספרים ומסתפקים באמירה כי מדובר ב-"בעיית תכנון".

איך מזהים את הכבלים הלקויים? כתוב עליהם, באנגלית כמובן, "תוכנן בידי אפל בקליפורניה. יוצר בסין". בכבלים חדשים יותר, שלא סובלים מתקלה, מצורף גם מספר סידורי.

משתמשים שרשמו את המחשב שלהם בחברה וסיפקו כתובת אמורים לקבל מאפל כבל חדש, וייתכן שאף לפני סוף פברואר – כמובן שמדובר בארצות הברית בעיקר. אחרים יכולים לגשת למרכז תיקונים מאושר או ליצור קשר עם החברה. ומה יעשו אלו שכבר רכשו כבל חדש בכוחות עצמם אחרי שהבינו שכבל ה-USB-C שלהם תקול? הם יכולים לנסות לבקש החזר כספי מאפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים