דאסו סיסטמס תרכוש את פעילות המכירות של יבמ PLM תמורת כ-600 מיליון דולרים

העסקה, שצפויה להסתיים במהלך המחצית הראשונה של 2010, תכלול גם חוזי לקוחות ונכסים נלווים ● ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס: "אנו מתכוונים ליצור מערך מכירות גלובלי יעיל, שיביא את הערך של יישומי V6 PLM לכל ארגון בכל תעשייה" ● סטיב מילס, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת התוכנה של יבמ: "ההסכם יאפשר לנו להתמקד במיומנויות הליבה שלנו, ולשרת טוב יותר את לקוחותינו"

דאסו סיסטמס (Dassault Systems) תרכוש מיבמ (IBM) את פעילויות המכירות ותמיכת הלקוחות של יבמ PLM, כמו גם חוזי לקוחות ונכסים נלווים, תמורת כ-600 מיליון דולרים במזומן. בנוסף, שתי החברות הגדירו את השלבים הבאים בקשריהן ארוכי השנים, במטרה לבסס את דאסו סיסטמס כ- IBM Global Alliance Partner, ולהרחיב את שותפות השירותים שלהן. השלמת העסקה צפויה במחצית הראשונה של 2010, בכפוף לביצוע הסכמים מקומיים והשלמת תהליכים משפטיים ודרישות יחסי עבודה בארצות שונות.

עם השלמת העסקה, מצפות שתי החברות, כי פעילויותיהן הקיימות – כולל שירות לקוחות וזמינות מוצרים – ימשכו כרגיל. העסקה אמורה לאפשר ללקוחותיהן של החברות תהליכי רכישה ותמיכה פשוטים יותר עבור מערך מוצרי DS PLM.

"האימוץ והאינטגרציה של PLM על-ידי מספר הולך וגדל של ארגונים דורש ידע מקצועי עמוק", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "האינטגרציה המתוכננת עם כוח המכירות של יבמ מייצגת את ההשקעה הגדולה ביותר בהיסטוריה התאגידית שלנו. אנו מתכוונים ליצור מערך מכירות גלובלי יעיל, שיביא את הערך של יישומי V6 PLM לכל ארגון בכל תעשייה".

סטיב מילס, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת התוכנה של יבמ, הוסיף, כי "ההסכם ממצב את שתי החברות במסלול לצמיחה עתידית במרחב ה-PLM. הוא יאפשר לנו להתמקד במיומנויות הליבה שלנו, ולשרת טוב יותר את לקוחותינו. השימוש הנרחב בפלטפורמות IBM Software במערך יישומי דאסו סיסטמס, ימשיך לעשות את השותפות בנינו ייחודית ובעלת ערך רב ללקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים