האפליקציה שתקלל אתכם כל הדרך לדיאטה

אכלתם יותר מדי? תספגו קללות ● לא שרפתם מספיק קלוריות? תשלמו בעלבונות ● נחמה אלמוג נדהמת מהיישום שיגרום לכם לבחור בביטחון עצמי נמוך על פני משקל גבוה

אל תקרא לי שמן! צילום מסך: Carrot Hunger

יש כאלה שיעשו הכל בשביל להשיל כמה קילוגרמים… אפילו לספוג קללות והעלבות מאפליקציה בסמארטפון.

קרוט האנגר (Carrot Hunger) היא אפליקציה חינמית למכשירי אפל (Apple), שדואגת לספור קלוריות, לתת הוראות ובמקרה הצורך גם "לצעוק עליכם". "שק בשר", "נבלה" והעלבות מסוג זה תשמעו מן האפליקציה. המטרה: לגרום לכם להרגיש רע בקשר למשקל וכדי לספק מוטיבציה לרדת.

איך זה עובד באמת? לאחר התקנת האפליקציה, יש להזין נתונים כמו משקל, גובה ומין, ובהתאם לתשובות תסופק סדרת הקללות.

כמו יישומים אחרים, גם קרוט האנגר משתמשת בנתונים שהוזנו לה כדי לחשב ולספור את מספר הקלוריות המותרות לאכילה במשך היום. המזונות שנאכלים מוזנים מתוך בסיס נתונים רחב. קרוט האנגר גם מספרת למשתמש כמה זמן של פעילות יידרש כדי לשרוף את הקלוריות שצרך.

בכל פעם שאוכלים משהו מופיע על המסך מד שהולך ומתמלא לכיוון הגבול המקסימלי, ובמקביל נזרקת איזו העלבה או שתיים וגם "משמינה" את דמות האוואטר של המשתמש, כדי לגרום לו להרגיש רע יותר בגלל "הזלילה" הנוראית שלו.

ומה קורה כשהמשתמש מתחיל לחרוג מגבול הקלוריות המותר? לפי קרוט האנגר, מותר לשלם "שוחד" קטן, כדי שהיא תתעלם ממה שקרה. ואם לא מתחשק לכם לקבל עונש, תזכו לצפות בעוד ועוד פרסומות.

נכון – זהו מודל ההכנסות של יוצרי האפליקציה, שגורם לכם לשלם כסף בגלל רגש האשמה על פשע הזלילה.

להורדת האפליקציה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים