סוף למרוץ: דודו מזרחי מונה למנכ"ל בזק

מזרחי חוזר לבזק שנתיים לאחר שעזב אותה עקב חילוקי דעות באשר לעסקות בעלי העניין בחברה ● הוא מכהן כמשנה למנכ"ל תנובה וצפוי להיכנס לתפקידו החדש ב-1 בספטמבר

בזק

ההערכות היו שדירקטוריון בזק יבחר במנכ"ל החדש מחר (ב') או מאוחר יותר בהמשך השבוע, אולם הוא עשה זאת כבר היום, והחליט כי דודו מזרחי הוא זה שיחזיק בתפקיד. מזרחי, כיום משנה למנכ"ל תנובה, ייכנס לתפקיד ב-1 בספטמבר במקומה של סטלה הנדלר, שאולצה לפרוש לאור מעורבותה בתיק 4,000, אולם נעתרה לבקשת הדירקטוריון ותסיים את תפקידה ב-31 באוגוסט.

מזרחי חוזר לבזק שנתיים לאחר שעזב אותה לטובת תפקידו בתנובה. לפני עזיבתו הוא עבד בקבוצת התקשורת כשני עשורים, כאשר בארבע השנים האחרונות שלו בחברה שימש כמשנה למנכ"ל ומנהל הכספים הראשי. לפני כן הוא היה סמנכ"ל כלכלה ותקציב בבזק.

יצוין כי כשהיה המשנה למנכ"ל בזק, מזרחי התנגד לעסקות בעלי העניין בינה לבין yes – עסקות שבעל השליטה דאז בבזק, שאול אלוביץ', תמך בהן בכל פה וניסה לקדם אותן. הוא יצטרך להתמודד עם כניסתו לתפקיד עם השלכות החקירות, שאולי אף יתפתחו אל מעבר לכך, על קבוצת התקשורת, כמו גם עם מערכת היחסים שלה עם הרגולציה ומצב המנייה.

בעקבות המינוי אמר מזרחי כי "אני שמח מאד לחזור לבזק, בה ביליתי כשני עשורים עמוסים בעשייה רבה. מהיכרותי העמוקה את בזק, אין לי ספק שמקור כוחה ועוצמתה טמון באנשיה המחויבים והמקצועיים ביותר בתחומם. אני משוכנע שיחד נצעיד את בזק לשיאים חדשים".

יו"ר בזק, שלמה רודב, ציין כי "אין מתאים ממזרחי, המכיר את בזק לעומקה, להוביל את החברה אל מול השינויים התחרותיים והטכנולוגיים המשמעותיים המתרחשים כיום בשוק התקשורת, ולהבטיח את המשך הצלחתה".

ההחלטה על מינויו של מזרחי אינה הראשונה שקיבל היום דירקטוריון הקבוצה: מוקדם יותר הוא החליט למנות את מנכ"ל פלאפון, רן גוראון, גם למנכ"ל yes – במקום רון אילון, שמעורב אף הוא בתיק 4,000. גוראון ימלא את שני התפקידים במקביל. שמותיהם של מזרחי וגוראון היו חלק מבורסת השמות לתפקיד מנכ"ל בזק, שכללה, בין היתר, גם את קובי פז, המנכ"ל הזמני, מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי, ואמיר לוי, לשעבר הממונה על התקציבים במשרד האוצר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים