תלמידים מאשקלון זכו באליפות ה-IT לנוער

המתחרים התנסו במשימות בתחומי ה-IT ורשתות התקשורת, במסגרת האליפות שקיימו משרד החינוך וסיסקו ● התלמידים מישיבת אור מנחם שבאשקלון גברו על 19 נבחרות אחרות וזכו בתואר בפעם השנייה ברציפות

הזוכים מישיבת אור מנחם באשקלון. צילום: יח"צ

קבוצת תלמידים מישיבת אור מנחם באשקלון זכתה באליפות ה-IT לנוער שקיימו באחרונה משרד החינוך וסיסקו (Cisco). באליפות השתתפו מאות תלמידים ולשלב הגמר שלה עלו 60 תלמידי כיתות י"א ו-י"ב ממגמות תקשוב ב-20 בתי ספר ברחבי הארץ.

הנבחרת האשקלונית זכתה בפעם השנייה ברציפות בתחרות, שהתקיימה זו השנה השלישית. המיזם עוסק ב-IT וברשתות תקשורת, במטרה לעודד בני נוער ללמוד את המקצועות הללו.

כל אחת מהקבוצות שהשתתפו באליפות כללה שלושה תלמידים. הן התבקשו להתמודד בזמן אמת עם חמש משימות וירטואליות מתגלגלות ומאתגרות, בנושאים השייכים לעולמות התוכן של תחומי ה-IT ורשתות התקשורת, כגון רשתות מקומיות ולא מקומיות, והגדרות אבטחה.

התלמידים ביצעו את המשימות שהוטלו עליהם על גבי עמדות מחשבים ובסוף התחרות הוכרזו שלושת בתי ספר הזוכים, על פי זמן ותוצאה. הנבחרת שקיבלה את הציון הגבוה ביותר בזמן הקצר ביותר והוכתרה כמנצחת היא, כאמור, נבחרת ישיבת אור מנחם.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, אמר כי "יש כאן נוער מוכשר שמגיע ונותן מזמנו בתשוקה ללמוד ולרכוש ידע בתחומי ה-IT. סיסקו משקיעה בקידום החינוך וההכשרה בקרב ילדים ובני נוער, מתוך רצון לתת את הכלים לכל אחת ואחד להצליח, ללא תלות בגורמים כגון מקום מגורים או מצב סוציו-אקונומי. תכנית זו היא רק נדבך אחד בפעילות שלנו להגשמת מטרה זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים