תוכן פרסומי
ראשי » TheNewCom » והרי החדשות מאפל: רוכשת את "הנטפליקס של המגזינים"
ים של מגזינים. צילום אילוסטרציה: BigStock

והרי החדשות מאפל: רוכשת את "הנטפליקס של המגזינים"

הענקית קונה את Texture, שמאפשרת גישה ליותר מ-200 מגזינים מובילים בעולם ● באפל אומרים שהיא "מחויבת לעיתונות איכותית"

מאת 13 במרץ 2018, 18:38 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר גוגל+ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

האם אפל (Apple) מסמנת את כיוון ההתרחבות החדש שלה? החברה הודיעה שהיא רוכשת את Texture – אפליקציית תוכן, שמאפשרת גישה ליותר מ-200 מגזינים מובילים בעולם, תמורת 10 דולר לחודש למשתמשים בארצות הברית. Texture נבחרה על ידי צוות העורכים של App Store כאפליקציה הטובה והחדשנית ביותר ב-2016.

העסקה, שדווחה אתמול (ג'), מציבה את אפל בעמדת פריצה חזקה עם שירות המתואר לעתים קרובות כ-"נטפליקס של המגזינים". אלא ש-Texture הוא שירות נפוץ הרבה פחות מזה של ענקית הטלוויזיה, ולדברי מנכ"ל החברה, ג'ון לולין, יש לו מאות אלפי מנויים. לנטפליקס, לשם השוואה, יש 55 מיליון מנויים בארצות הברית לבדה.

סכום העסקה לא נחשף, אך ידוע ש-Texture גייסה לפחות 90 מיליון דולר מאז נוסדה לפני כעשור, בשמה הקודם – Next Issue.

אפל רוכשת את החברה כולה, על עובדיה, והעסקה אמורה להיסגר בקרוב. אפליקציית Texture תמשיך לפעול כמו שהיא, ללא שינויים, והמשמעות היא שבשונה ממרבית מוצרי אפל, היא תמשיך להיות זמינה גם לאנדרואיד (Android), ל-Kindle Fire של אמזון (Amazon) ול-Windows 8 ו-10.

לא אפליקציית התוכן הראשונה של אפל

בהודעה שפרסמה אפל ציין אדי קיו, סגן נשיא בכיר לתוכנה ושירותי אינטרנט בחברה, כי "אנחנו מחויבים לעיתונות איכותית, ממקורות אמינים, ומאפשרים למגזינים ליצור סיפורים מרתקים ומעוצבים היטב עבור המשתמשים".

בהתחשב בפופולריות הגוברת של האפליקציות ובהנחה שהן תהוונה הדרך העיקרית שבה המשתמשים יצרכו תוכן שמפורסם על ידי עיתונים ומגזינים, יתרונה הגדול של האפליקציה הנרכשת הוא בהיותה מקום אחד לצריכת טווח רחב של תכנים, במקום "שוק" של אפליקציות עיתונים ומגזינים. גם המו"לים, שחווים קשיים בשנים האחרונות, מאמינים שהרכישה של אפל תסייע להם להפיק רווח מהתוכן שהם מייצרים.

יצוין כי בעבר השיקה אפל את Newsstand, שנסגרה על ידי החברה, והחליפה אותה אפליקציית Apple News, שמספקת גישה לתכנים מצד שלישי. באופן כללי, נראה שהאסטרטגיה של אפל היא להעשיר את טווח התכנים שהיא מציעה בתחומי המדיה והתוכן. אפליקציית Texture תואמת את חזון התוכן של החברה ומשלימה את טווח ההיצע שלה בתחום הקריאה, לאחר ההשקעות הרבות שביצעה בתחומי המוזיקה, הספרים, הווידיאו והפודקאסטים.

והרי החדשות מאפל: רוכשת את "הנטפליקס של המגזינים" Reviewed by on . האם אפל (Apple) מסמנת את כיוון ההתרחבות החדש שלה? החברה הודיעה שהיא רוכשת את Texture - אפליקציית תוכן, שמאפשרת גישה ליותר מ-200 מגזינים מובילים בעולם, תמורת 10 האם אפל (Apple) מסמנת את כיוון ההתרחבות החדש שלה? החברה הודיעה שהיא רוכשת את Texture - אפליקציית תוכן, שמאפשרת גישה ליותר מ-200 מגזינים מובילים בעולם, תמורת 10 Rating: 0

הגיבו


!!!!