תמונות שדלפו מעידות: ה-iPhone X Plus עומד להיות מכשיר ענק

מה שצולם והופץ נראה כמכשיר ה-iPhone X Plus החדש, שעליו מספרים שאפל שוקדת ● למרות אזהרות שיש להיות חשדניים בנוגע לתמונות, הן תואמות תחזיות קודמות לגבי דור העתיד של מכשיר הדגל של החברה

iPhone ראשון עם חיבור USB-C. האם הוא סנונית המבשרת את השינוי? צילום אילוסטרציה: BigStock

שתי תמונות, שפורסמו בראשונה בפורומים של MacX בסין ושהגיעו לתקשורת העולמית מציגות, לכאורה, חלקים מהמכשיר הבא של אפל (Apple), שאמור לצאת השנה ושמומחים טוענים כי היא כבר שוקדת עליו נמרצות.

בשלב זה עדיין כדאי להטיל ספק ולחשוד שהתמונות אינן אותנטיות. אבל בהנחה שהן כן, מסקרן לגלות שהתמונות, שמציגות סט של צגים, מעידות בעיקר על הגודל העתידי של המכשיר. מכיוון שאחת התמונות היא של מכשיר שנמצא בתוך כף יד אנושית, ניכר בבירור שמדובר בכזה עם צג גדול במיוחד, וגדול בהרבה מזה הנוכחי בן ה-5.8 אינץ' של ה-iPhone X. לפי הערכות באתר MacRumors, הצג הבא יהיה בגודל 6.5 אינץ'.

על פי הטענות, התמונות תועדו במפעל LG בווייטנאם – דבר שמחזק אולי את אמינותן, כיוון שסמסונג (Samsung) היא אמנם הספקית הבלעדית של לוחות OLED עבור ה-iPhone X, אבל אפל דיווחה שהשקיעה בשנה שעברה כמעט שלושה מיליארד דולר ב-LG, בכדי שזו תפתח באופן בלעדי לוחות OLED עבור מכשירי iPhone עתידיים. ואמנם, ל-LG יש מפעל גדול בווייטנאם. לפי ההערכות, אפל עשתה זאת על מנת לצמצם את ההסתמכות על סמסונג.

בתמונות נראה גם החריץ העליון (Notch) בערך בגודלו המוכר לנו, למרות שמועות שבמכשירי העתיד יהיה החריץ קטן יותר מזה הקיים ב-iPhone X, או שייעלם לחלוטין. עוד נראה בתמונות כבל גמיש בחלק התחתון של המכשיר, שנועד להתחבר ל-Logic board.

כדאי לציין שהדליפה של התמונות מחזקת טענות קודמות לגבי עצם הפיתוח של ה-iPhone X Plus. חברת KGI, שנחשבת כאנליסטית אמינה בנוגע לאפל, דיווחה בעבר כי זו תשחרר שלושה דגמים חדשים של iPhone מאוחר יותר השנה, ושאלה יצוידו בתצוגה מקצה לקצה ויהיו גרסה חדשה של ה-iPhone X, שתיקרא iPhone X Plus. לפי טענות אלה, אחד המודלים אמור להיות בגודל 6.5 אינץ' ודגם iPhone נוסף יציע תצוגת LCD.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים