סרטון הווידיאו הרשמי של Galaxy S9 דלף לרשת

הסרטון בן שלוש הדקות מאשר רבות מהשמועות וההערכות שפורסמו בחודשים האחרונים על המכשיר, שיושק הערב (א')

סמסונג. צילום אילוסטרציה: BigStock

לקראת פתיחת כנס הסלולר העולמי MWC בברצלונה מחר (ב') תציג הערב סמסונג (Samsung) במסיבה חגיגית את מכשיר הדגל הבא שלה, ה-Galaxy S9. בסוף השבוע דלף לרשת סרטון הפרומו הרשמי של המכשיר ופורסם בערוץ של SlashLeaks.

סרטון הווידיאו המלוטש בן שלוש הדקות מציג מידע בנוגע למכשיר החדש ומאשר רבות מהשמועות שפורסמו ברשת אודות ה-S9 בחודשים האחרונים. ראשית, חזותו זהה ל-Galaxy S8, עם כמה הבדלים קטנטנים, כמו מיקום חיישן טביעת האצבע. בגדול, נראה שחובבי סמסנוג ישמחו לקבל אותו, שכן עיצובו החיצוני של ה-S8, עם מסך ביחס 18:9, התקבל באהדה רבה על ידי המבקרים והמשתמשים.

באשר לתכונותיו הנוספות, הסרטון מציג תחנת עגינה Dex משופרת, המאפשרת לחבר את הטלפון למסך או לטלוויזיה, שיהפכו למסך אנדרואיד (Android) לצורך מצגות, למשל. זאת, כשתחנת העגינה, שהמכשיר מונח בה בצורה מאוזנת, משמשת כמשטח מגע להפעלתו.

עוד לפי הסרטון, ה-Galaxy S9 עמיד במים ומגיע עם תכונת תרגום חדשה – באמצעות כיוון המצלמה אל הטקסט לצורך התרגום לאחת מהשפות הנפוצות. תכונה זו מותנעת באמצעות Google Translate, כפי שאפשר לראות בפינת המסך בסרטון. בנוסף, הווידיאו מראה שהמכשיר מוכן להטמעת כלים של מציאות רבודה.

נראה שסמסונג מכוונת עם המכשיר החדש שלה חזק גם לשוק העסקי ותציג מהדורה עסקית של ה-Galaxy S9, שתכלול אחזקה, אחריות מורחבת ועדכוני אבטחה לעד ארבע שנים. המכשיר אף יאפשר לבצע עדכון לקושחה דרך האוויר.

שלוש דקות הווידיאו בוודאי מספרות רק חלק מהסיפור, ונעדכן אתכם, הקוראים, לאחר מסיבת ההשקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים