האם יש תאריך השקה סופי ל-iPhone 8?

למרות שאין אישור רשמי לכך מהחברה עצמה, מקורות מוסמכים מספרים כי הטלפונים החדשים של אפל יוצגו לראווה בראשונה ב-6 בספטמבר

iPhone. צילום אילוסטרציה: לזק קובוסינסקי, BigStock

ככל הנראה אתם כבר יכולים לסמן ביומנים. הטלפונים החדשים של אפל (Apple) יוצגו לראווה לראשונה ב-6 בספטמבר, כלומר בעוד כחודש וחצי. כך לפחות עולה מהדיווחים באתרים השונים המסתמכים על מספר מקורות, וזאת למרות שאין אישור רשמי לכך מהחברה עצמה.

בכל מקרה, לא מדובר בתאריך שאמור להפתיע מישהו במיוחד. אפל בדרך כלל מכריזה על המכשירים שלה בכל שנה בשליש הראשון של ספטמבר, ומשיקה אותם בפועל בין שבוע לשבועיים לאחר מכן.

iPhone 7 ואחיו ה-iPhone 7 Plus הוכרזו ב-7 בספטמבר בשנה שעברה, ומכשירי ה-iPhone 6 הוכרזו ב-9 בחודש, ב-2014 עבור הדור הראשון, וב-2015 עבור דור ה-s.

כאמור אפל תכריז על שלושה מכשירים. בדומה למקרה של ה-iPhone 6, גם הפעם יושקו שני דגמי 7s, אחד רגיל ואחד Plus. אבל גולת הכותרת אמורה להיות ה-iPhone 8 שהולך ומעורר ציפיות יותר ויותר לקראת ההשקה שלו, ובהיבט הזה כבר מזכיר את רמת הציפיות למכשירי החברה בעבר.

ההערכות מדברות על מסך OLED גדול יותר מאי פעם, יחס היבט חדש שמותאם לנהוג כיום במכשירי הדגל בשוק, ציפוי זכוכית מקדימה ומאחור, מסגרת מתכת וכן יכולות זיהוי תמונות תלת-מימדיות לצורכי אבטחה.

בנוסף, המחירים של המכשיר אמורים להיות גבוהים מאי פעם. לפי הדיווחים מדובר ב-1,100 דולר עבור גרסת ה-64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, ולא פחות מ-1,200 דולרים עבור גרסת ה-128 ג'יגה-בייט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים