פייסבוק מאפשרת משחקים במסנג'ר – בכל העולם

חצי שנה לאחר שיצאה בארצות הברית, מרחיבה הרשת החברתית את Instant Games ומאפשרת גם לתושבי מקומות אחרים בעולם לשחק בפאקמן, בביליארד ובעוד משחקים

Instent Games למסנג'ר. צילום: יח"צ

פייסבוק (Facebook) עוקפת את חנויות האפליקציות ומאפשרת מעתה למשתמשיה לשחק ישירות במסנג'ר (Messenger) שלה, בלי הצורך להוריד את המשחק. בנובמבר הושקה האפשרות בארצות הברית וכעת תכונת ה-Instant Games זמינה בכל העולם. היא מציעה 50 כותרים – החל מפאקמן ועד ביליארד.

בנוסף, החברה השיקה שתי תכונות שעליהן הכריזה בוועידת F8 שלה, שהתקיימה בחודש שעבר. אחת מהן היא האפשרות למפתחים ליצור בוטים של משחק, שמתקשרים עם שחקנים אחרים בנושאים כמו רמות משחק חדשות או פרסים – כמו ב-EverWing.

עוד הוסיפה פייסבוק תכונה שרבים מהמשתמשים ביקשו: כעת, Instant Games תומכת גם במשחקים לפי תורות, ולא רק באפשרות ששחקן אחד ישחק מול התוכנה. אחד מהכותרים החדשים שיאפשרו זאת הוא משחק Words With Friends של זינגה (Zynga), שמאפשר צ'ט סימולטני ומותאם להחלפת הודעות, כמו שבדרך כלל עושים במסנג'ר. יצוין שכפתור המשחקים במסנג'ר עדיין נמצא בבדיקה לצורך תגובות המשתמשים.

בשלב זה, המשחקים לא כוללים מודעות או רכישות בתוך המשחק, כך שלא פייסבוק ואף לא המפתחים יכולים להרוויח מפלטפורמת ה-Instant Games. יצוין שב-2009 בנתה פייסבוק ערוץ הכנסות מפותח וגדול הן עבורה והן עבור המפתחים סביב פלטפורמת המשחקים בדסקטופ, אבל ההכנסות ממנו ירדו משמעותית. ייתכן שהחברה מתכננת להחליפו בעתיד ב-Instant Games שבמסנג'ר, בייחוד לאור העובדה שמספר המשתמשים באפליקציית ההודעות הגיע כבר ל-1.2 מיליארד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים