ה-Surface של מיקרוסופט מוביל על ה-iPad בשביעות רצון המשתמשים

המכירות של הטאבלט של אפל, שנחשב בזמנו למוביל שוק, נמצאות בירידה קבועה בשנים האחרונות, ולפי דו"ח של J.D. Powers, הכנסות החברה בשלוש השנים האחרונות ירדו במחצית אם לא יותר

מחירים לא מספיק אטרקטיביים. iPad. צילום: BigStock

קשה לומר שה-iPad מהווה מקור להצלחה עבור אפל (Apple). המכירות של הטאבלט שנחשב בזמנו למוביל שוק, נמצאות בירידה קבועה בשנים האחרונות, ולפי דו"ח של חברת המחקר J.D. Powers, ההכנסות של החברה בשלוש השנים האחרונות ירדו במחצית אם לא יותר.

אותו דו"ח מגלה גם שהטאבלט, בדורו הנוכחי, איבד עוד כתר מסוים: שביעות הרצון של המשתמשים, והוא איבד זאת לטובת ה-Surface של מיקרוסופט (Microsoft).

לפי הסקר שערכה החברה בין 2,200 בעלי טאבלטים במהלך החודשים אוקטובר עד דצמבר 2016, זכה הטאבלט של מיקרוסופט ל-855 מתוך 1,000 נקודות אפשרויות, ואילו ה-iPad הגיע למקום השני עם 849 נקודות, שתיים בלבד יותר מה-Galaxy Tab של סמסונג (Samsung).

להדאיג את אנשי אפל

אמנם ההפרש קטן בסך הכל מבחינת נקודות, אבל הצרכנים קבעו ביותר מהיבט אחד שה-Surface עדיף, וזה כולל היצע האפליקציות שמוטענות מראש במכשיר, התמודדות טובה יותר עם קישוריות לאינטרנט וכן מספר האביזרים הזמינים. ועוד היבט אחד חשוב אולי יותר: איכות החיבורים והעיצוב הטוב ביותר בשוק.

עוד היבט שיכול, ואולי אף צריך, להדאיג את אנשי אפל הוא שלמיקרוסופט יש יתרון בקרב משתמשים צעירים ובקרב מאמצי טכנולוגיה מוקדמים, כשבקרב אלו שביעות הרצון ממיקרוסופט אף גבוהה יותר.

הציון המוצע בתעשייה היה 841 נקודות. לפי פרטים נוספים, 22% מהלקוחות אומרים שהם רוכשים את הטאבלט החדש שלהם על פני ניסיון העבר, וזה דווקא עומד לזכותה של אפל, ו-22% רוכשים בפעם השנייה ומעלה מכשירים זולים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים