סמסונג השיקה מחשב חדש – Chromebook Pro

מדובר במחשב ה-2-ב-1 הראשון שמריץ את מערכת ההפעלה Chrome OS של גוגל, והוא מגיע עם מסך בגודל ייחודי של 12.3 אינץ'

ה-Chromebook Pro החדש. צילום: יח"צ

סמסונג (Samsung) ממשיכה לחזק את קו מחשבי ה-Chromebook שלה, שמבוססים על מערכת ההפעלה Chrome OS של גוגל (Google). החברה השיקה מחשב חדש בשם Chromebook Pro שהוא, ככל הנראה, מחשב ה-2-ב-1 הראשון שמריץ את מערכת ההפעלה הזו.

המחשב מגיע עם מסך בגודל ייחודי של 12.3 אינץ', ביחס היבט של 2:3, ומציע רזולוציה גבוהה במיוחד, של 2400 על 1600 פיקסלים, ובהירות של 400 ניט. המסך מסתובב על הציר ב-360 מעלות כדי לעבור למצב טאבלט. בנוסף, המחשב מצויד בעט דיגיטלי, שסמסונג מכנה בפשטות PEN – אבל אפשר להעריך שהטכנולוגיה והשם מקושרים ל-S-Pen, העט הדיגיטלי של ה-Galaxy Note 7 זכרו (לא) לברכה.

ה-Chromebook Pro של סמסונג מגיע עם מעבד Snapdragon של קוואלקום (Qualcomm), שמכיל שש ליבות – שתיים לעבודה בעוצמה גבוהה שמבוססות על Cortex-A72 ועוד ארבע ליבות Cortex-A53 לעבודה השוטפת. המהירות המרבית של המעבד היא 2 ג'יגה-הרץ. המחשב מגיע עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ועם 32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה, ויש גם חריץ לכרטיס SD בגודל מלא. לפי החברה, הסוללה אמורה להספיק ל-10 שעות עבודה.

עוביו של המחשב הוא 13.9 מ"מ ומשקלו 1.08 ק"ג. יש לו גם שני מחברי USB-C והוא מגיע עם מינוי לשנה בחינם לגרסה המקצועית של AirDroid, שמאפשרת ליצור קשר אלחוטי עם מחשבים אחרים. מערכת ההפעלה מעודכנת, כך שניתן להוריד אפליקציות אנדרואיד (Android) מ-Google Play. המחיר: 499 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים