אפל מפתחת התקן לבית חכם שיתבסס על Siri

החברה מצטרפת לאמזון וגוגל, ועובדת על התקן שיאפשר להפעיל או לכבות מכשירים חשמליים ● אפל תפתח אותו למפתחי צד שלישי וצפויה להשיק SDK מיוחד לצורך העניין כבר בחודש הבא

Siri. קיצורי הדרך אליה מסכנים משתמשים?

ההצלחה של Echo, ההתקן של אמזון (Amazon) שמספק שליטה באמצעות דיבור ברכיבים שונים בבית, כמו גם לנגן מוזיקה ולבצע פעולות נוספות, לא נעלמה מעיניהן של חברות אחרות. אחרי שגוגל (Google) הציגה בשבוע שעבר, בכנס I/O 2016, את התשובה שלה, שנושאת את השם Home, מתברר שגם באפל (Apple) עובדים על פרויקט דומה.

לפי דיווחים, החברה מפתחת בימים אלה התקן שליטה ורמקול לבית, שיתבסס על היכולות שמציעה Siri, העוזרת האישית האפליקטיבית של החברה, שמשובצת במכשירי ה-iPhone. בדיוק כמו המתחרה מאמזון, יוכל ההתקן החדש לתמוך בהפעלה או כיבוי של מכשירים חשמליים, אבל כאלה שמתבססים על פלטפורמת ה-HomeKit של אפל עצמה. כמו כן, הוא יאפשר לבצע פעולות שמקושרות כיום לבוטים אוטומטיים, שמבצעים אותן לפי הגדרות מראש.

באופן שיפתיע רבים, הדיווחים מספרים שאפל מתכוונת לפתוח את ההתקן גם למפתחי צד שלישי והיא מכינה SDK מיוחד לצורך העניין, שיכול להיות שיושק כבר בכנס WWDC השנתי, שאמור להתרחש בחודש הבא – עוד לפני שהמוצר עצמו יוצג לשוק. בנוסף, מספרים בחברה שהיא מתכוונת לנצל את העובדה ש-Siri הופכת ליותר ויותר בינלאומית ומרחיבה את היצע השפות שהיא תומכת בהן (כולל עברית), להבדיל מ-Echo, ש-"מבינה" אנגלית-אמריקנית בלבד.

כמו כן, טוענים באפל שהם עובדים על הפרויקט הזה כבר זמן רב, עוד לפני שאמזון הציגה את Echo למכירה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים