פרולוג'יק תפיץ בארץ את פתרונות נטפורט

החברה הודיעה על מינויה למפיצה של חברת הטכנולוגיה האירית, המספקת מערכת פתרונות לנראות והגנה על הרשת הארגונית

11/06/2018 13:11
ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק. צילום: דני שביט

פרולוג'יק (Prologic), המתמחה בייעוץ, יישום והטמעה של פתרונות לתחומי תשתיות מחשוב, אבטחת מידע וייצוג חברות טכנולוגיה גלובליות בארץ, תפיץ ותשווק את פתרונות נטפורט (NetFort) בשוק הישראלי.

נטפורט היא ספקית של מערכת פתרונות לניראות, ניטור והגנה על תעבורת הרשת הארגונית. מוצר הדגל של החברה הינו LANGuardian, שעל פי החברה מאפשר ראייה מקיפה של המתרחש בתעבורת הרשת הארגונית, והיא ניתנת להורדה ולפריסה מהירה על גבי התקנים פיזיים או וירטואליים המצויים ברשת הארגונית.

על פי הודעת החברה, הפתרון מאפשר יכולות לבקרה וניטור מלאות של המשתמשים ברשת הארגונית, זיהוי ומניעה של בעיות רוחב פס ברשת, יכולת מעקב אחורה של פעילות משתמשים ברשת ומקורות המידע הארגוניים, וכן ניטור גישת משתמשים למאגרי מידע מסווגים, זיהוי פעילויות חריגות ברשת, דיווח פרו-אקטיבי למנהלי הרשת, ניטור מתקפות סייבר נגד הרשת הארגונית – בדגש על מתקפות כופרה – ועוד. הוא כולל אינטגרציה ושדרוג היכולות של ספקיות טכנולוגיה נוספות.

נטפורט היא חברה אירית שהוקמה ב-2002 ועל לקוחותיה נמנים הצי האמריקני, הונדה (Honda) קנדה, בריטיש טלקום  (British Telecom), בית הספר הלונדוני לכלכלה זייניקס ו-ANZ Bank.

ליאור לוי,מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, ציין כי "תחום ניטור הרשת והמשתמשים נמצא בצמיחה מתמדת וההערכות העולמיות מדברות על קצב צמיחה של בין 10% ל-15% לשנה. הסיבה היא המורכבות הגדלה של הרשת מצד אחד והמודעות הגדלה לסיכונים לארגון כתוצאה מדליפת מידע מסווג מצד שני. נטפורט מספקת מענה לסוגיות אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים