אהבה הטמיעה פתרונות של אווייה

היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים ● כעת עובדי החברה יכולים לעשות שימוש בתכונות טלפוניה מתקדמות

רפי שקולניק, מנהל הפעילות העסקית של אוויה ישראל. צילום: פלי הנמר

אהבה, המפתחת ומפיצה מוצרי קוסמטיקה המבוססים על ים המלח ומינרלים טבעיים, הטמיעה מערך טלפוניה מבוסס פתרונות אוויה (Avaya). הפרויקט בוצע על ידי אנשי י.א. מיטווך. הוא החל באפריל והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

הפרויקט כלל הטמעה של מערכת IP Office מבית אווייה במפעל החברה ובמשרדי ההנהלה של החברה הבינלאומית. שני משרדי החברה, הממוקמים במפעל ים המלח ומשרדי ההנהלה בקרית שדה התעופה, עובדים כעת כמערכת אחת מרכזית והשיחות בין האתרים הן שיחות פנימיות. בנוסף, עובדי החברה יכולים לעשות שימוש בתכונות טלפוניה מתקדמות.

הפתרון שהוטמע מתבסס על פלטפורמה ווירטואלית, בעלת שרידות. מרכזיית IP OFFICE מאפשרת לשלב תקשורת אנלוגית, דיגיטלית ומבוססת פרוטוקול אינטרנט מכל מקום ובכל זמן. המרכזייה כוללת יישומים מתקדמים כמו עבודה משותפת, ניידות, שירותי מסרים, אינטגרציה של התקנים, מערך של כלים למענה קולי וכן דיווחי שיחות היסטוריים בזמן אמת.

"גישה שירותית יותר ללקוח"

יפעת יפה, סמנכ"לית שיווק עולמית באהבה, אמרה כי "כחברת מוצרים בינלאומית, שלה עשרות שלוחות ברחבי העולם, אהבה ממקמת את שירות הלקוחות והפנייה ללקוח במקום הראשון בסדר העדיפויות שלה. פתרונות התקשורת של אוויה מסייעים לנו להטמיע גישה שירותית יותר ללקוח ולמנף את הצלחת החברה".

רפי שקולניק, מנהל פעילות אוויה ישראל, הוסיף כי "ארגונים ועסקים גדולים וקטנים, מקומיים ובינלאומיים, נדרשים לשיפור מתמיד בביצועיהם העסקיים. זה נעשה, בין השאר, בזכות הפתרונות המתקדמים שמציעה אוויה. אנו תומכים בלקוחות שלנו בישראל ומאפשרים להם יכולות תקשורת התורמות להצלחתם העסקית, ליעילות העובדים ולרווחיות".

אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת בי.א. מיטווך, ציין כי "יישום מערכת טלפוניית ה-IP באהבה נעשה בזמן קצר ובלא הפרעה לעבודה השוטפת. חטיבת התקשורת במיטווך מיישמת מערכי תקשורת ומוקדי שרות בארגונים מובילים בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים