iOS 12: שוחררה גרסת הבטא הראשונה

הגירסה החדשה צפוייה להביא לשיפור של כ-50% במהירות הפתיחה של המקלדת הווירטואלית ולכלול מגוון פיצ'רים להגברת נוחיות המשתמשים ●השחרור הרשמי: בספטמבר הקרוב

עדכון חדש וטוב ל-iOS?

אפל (Apple) שחררה בימים אלו את גרסת הבטא הציבורית הראשונה של iOS 12, כך שכל מי שברשותו מכשיר תואם יכול להגיע לדף הרישום שפתחה החברה על מנת להירשם, להוריד ולהתקין את הבטא במכשיר שברשותו עוד לפני השחרור הרשמי שלה שצפוי להתרחש בספטמבר הקרוב.

אחד ההיבטים המרכזיים של מערכת ההפעלה החדשה אמור להיות מהירות העבודה שלה. לפי אפל, להבדיל מגרסאות קודמות של iOS, המערכת החדשה אמורה להיות זריזה יותר בכל המכשירים, כמו גם מכשירים ישנים יחסית. מהירות שתבוא לידי ביטוי במיוחד בעת ביצוע פעולות שכיחות יחסית במכשיר.

בחברה טוענים לשיפור של עד 70% במהירות המעבר לאפליקציית הצילום המובנה, שיפור של כ-50% במהירות הפתיחה של המקלדת הווירטואלית וכן פתיחת אפליקציות מהירה יותר אפילו בתנאי עומס.

תכונה חדשה שמגיעה עם מערכת ההפעלה זכתה לכינוי Screen Time. התכונה תאפשר למשתמשים ב-iOS 12 לבחון במדויק כמה זמן מסך המכשיר צרך בכל יום עם אפשרויות מעקב והשוואה לאורך הזמן ועם פירוט מלא של האפליקציות שהיו בשימוש. המטרה של החברה היא להילחם, באופן מפורש או לא, בעובדה שאנשים רבים הפכו למכורים לטלפונים שלהם.
אפשרות מעניינת אחרת שתתאפשר במערכת ההפעלה החדשה, תחת Screen Time, מציעה למשתמשים לקבוע זמני 'הדממה' בהם ניתן יהיה להשתמש רק באפליקציות מסוימות ומוגדרות.

שיחת וידאו עם עוד 32 משתמשים בו זמנית

הגרסה החדשה של iOS תציג גם טיפול משופר בהתראות והודעות שנכנסות למכשיר, החל במראה חיצוני מגובש ונוח יותר לעין וכלה באפשרות ללחוץ על הודעות כדי לפתוח את האפליקציה המתאימה. ניתן יהיה לקבוע בנוסף שחלק מההתראות או כולן יופיעו גם במסך הנעילה ואילו שאחרות 'ישוגרו בשקט' למרכז ההתראות של המערכת מבלי להשאיר חותם ראשוני מאחור.

עם כל זאת, מדובר רק בקצה הערימה. iOS 12 אמורה להיות גרסה שתציע הרבה שינויים ותיקונים, ומעבר למוזכר לעיל היא אמורה לכלול מערכת חיפוש תמונות חכמה ומהירה יותר, מנגנון שיתוף תמונות חדש, הגדרה חדשה ומורכבת יותר עבור מצב השתקה של המכשיר. תכונות מציאות רבודה, שיחת וידאו שיכולה להכיל עד 32 משתמשים בו זמנית, אימוג'ים חדשים ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים