"כדי לנצח את הרעים – יש להכניס בינה מלאכותית להגנה"

"לנוכח העובדה שהתוקפים הולכים ונהיים יותר ויותר מתוחכמים, לא ניתן להסתפק יותר בגישה המתמקדת באיתור האירוע ובתגובה לו - כי זה מעט מדי ומאוחר מדי", כך לדברי כריסטיאן הנצ'ל, סגן נשיא פאלו אלטו נטוורקס לאזור EMEA

כריסטיאן הנצ'ל, סגן נשיא פאלו אלטו נטוורקס לאזור EMEA. צילום: יניב פאר

"ההגנה שעובדת כבר 20 שנה ויותר, אינה עובדת יותר. נדרש להכניס בינה מלאכותית למערך הגנת הסייבר בארגונים, על מנת שההגנה תהיה ברמה גבוהה יותר. רק בינה מלאכותית, בשילוב מיכון, יצליחו להגן מול מתקפות הרעים", כך אמר כריסטיאן הנצ'ל, סגן נשיא פאלו אלטו נטוורקס (Palo Alto Networks) לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה).

הנצ'ל דיבר במסגרת סיור לימודי שערך C3, פורום המנמ"רים והמנכ"לים מבית אנשים ומחשבים, במשרדי ענקית אבטחת המידע באמסטרדם. הסיור נערך ביום ה' האחרון, בהשתתפות יותר מ-100 חברי הפורום.

הנצ'ל אמר כי "כאשר ניר צוק, מייסד החברה, הקים אותה לפני 15 שנה, הוא הבין משהו שאחרים לא ראו: שנדרשת הגנה לשכבה 7, לאפליקציות. זה היה השיבוש הראשון שהוא הביא לשוק אבטחת המידע. השיבוש השני היה במתן מענה למתקפות מתוחכמות. הוא הבין כי פיירוול לכשעצמו, אינו מהווה הגנה. והוא בנה הגנה אמיתית לרשת, הכוללת, בין השאר, גם פיירוול – לצד הגנה על תחנות הקצה, 'ארגז חול', זיהוי חתימות, כשהכל עובד באופן אוטומטי. השיבוש השלישי שאנו מביאים לשוק, הוא בהכנסה של בינה מלאכותית למערך ההגנה. התוקפים כיום תוקפים בעזרת מכונות ולא ניתן לנצח אותם על ידי הגנה אנושית. רק מכונות, הפועלות באופן אוטומטי ויש להן 'שכל' – יכולות להתמודד עם מכונות שמתקיפות".

לדבריו, "אנו מגדירים מחדש את הגנת הסייבר, עם תפיסה של מניעה ופלטפורמה של גישה. לנוכח העובדה שהתוקפים הולכים ונהיים יותר ויותר מתוחכמים, לא ניתן להסתפק יותר בגישה המתמקדת באיתור האירוע ובתגובה לו, כי זה מעט מדי ומאוחר מדי".

דודי אילן, מנהל אזורי פאלו אלטו. צילום: יניב פאר

דודי אילן, מנהל אזורי פאלו אלטו. צילום: יניב פאר

המרכז באמסטרדם, אמר, מונה 300 עובדים, מתוך כ-1,000 עובדים בכלל אזור EMEA. לדבריו, "זה ארבע שנים אנו עובדים יחד עם נאט"ו, ועורכים עימו משחקי מלחמה בסייבר. המשחקים הללו מניבים תועלות לשני הצדדים, בהבנה עמוקה יותר של מורכבות האיומים".

"צמחנו השנה החולפת ב-27%", סיכם הנצ'ל. "אנו משוכנעים שמה שאנו עושים הוא נכון טכנולוגית, והגידול בהיקף הלקוחות שלנו מאשש תפיסה זו".

דודי אילן, מנהל אזורי פאלו אלטו, אמר כי "יסודות ליבת הגנת הסייבר צריכים להיות מסופקים לארגונים כשירות. הלקוחות הארגוניים מבינים זאת, והעדות לכך היא שבשנה החולפת, היקף הלקוחות החדשים שלנו בארץ צמח ביותר מפי 2.5".

אילן, המנהל את ישראל, רוסיה ומדינות ברית המועצות לשעבר, סיים בציינו כי "צברנו עשרות לקוחות חדשים, מכל מגזרי התעשייה: המגזר הביטחוני, הציבורי-ממשלתי, הפיננסי, ארגוני היי-טק, תעשייה וטלקום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים