מי הכוכבים של אפל לשנת 2017?

הענקית פרסמה את רשימת הפופולריים ביותר של האפליקציות, השירים, הסרטים, תוכניות הטלוויזיה הספרים והפודקאסטים בחנות ה-iTunes שלה

קסדת AR של אפל - אולי בשנה הבאה.

למרות שהשנה שלנו טרם הסתיימה, כמו חברות רבות נוספות פרסמה גם אפל (Apple) את רשימת הפופולריים ביותר של האפליקציות, השירים, הסרטים, תוכניות הטלוויזיה הספרים והפודקאסטים בחנות iTunes שלה.

בתחום המוזיקה, טיפס האלבום More Life של דרייק למקום הראשון, בעוד אלבומו של אד שיראן, Shape of You, מככב בתחום השירים. Reputation של טיילור סוויפט הגיע למקום השלישי בטבלת האלבומים, למרון שהוא זמין תקופה קצרה יחסית.

בתחום האפליקציות מזהים עורכי ה-App Store ארבע מגמות עיקריות ל-2017 בתרבות האפליקציות: אפליקציות ומשחקים של מציאות רבודה (AR), העלייה בשימוש במשחקים תחרותיים בזמן אמת, אפליקציות הקשורות בבריאות הנפש ובמודעות, ואפליקציות של סיפורים וקריאה.

טבלת האפליקציות הפופולריות ביותר לא מפתיעה: ביטמוג'י (Bitmoji), סנאפצ'ט (Snapchat) ויוטיוב (YouTube) בשלושת המקומות הראשונים, ואחריהן Messenger, אינסטגרם (Instagram), פייסבוק (Facebook), Google Maps, נטפליקס (Netflix), טוויטר (Twitter), Waze, אמזון (Amazon), פנדורה (Pandora) ועוד שרבים מאיתנו מכירים ומשתמשים.

בתחום המשחקים מככבים סופר מריו, 8 Ball Pool ו-Snake VS Block במקומות הראשונים, בהתאמה, וקנדי קראש במקום ה-20.

החיים הם דרמה אחת גדולה

סרטים? מואנה במקום הראשון, ואחריו, במקום השני והשלישי, בהתאמה, Rogue One: A Star Wars Story, ו-Wonder Woman. באפל מציינים כי iTunes מובילה את המגמה להציג תוכן 4K HDR, כאשר רוב התכנים המובילים כבר זמינים בפורמט זה, כמו גם תכנים קלאסיים וסדרות, כמו הארי פוטר ועוד.

בקטגוריית תוכניות הטלוויזיה, הז'אנר המוביל הוא דרמה, עם משחקי הכס והמתים המהלכים שמובילים בה. תוכניות חדשות שבולטות ברשימת השנה הן שקרים קטנים גדולים, This Is Us ,Victoria והאמריקנים.

Fresh Air ממשיך להיות הפודקאסט הפופולרי ביותר בקטגוריה זו, שבולטים בה השנה ז'אנר החדשות היומים, כמו The Daily החדש של הניו יורק טיימס (New York Times), ו-Up First של NPR. סדרות פשע גם הן ממשיכות להוביל את התחום, עם תוכניות כמו A Murder On Orchard Street ,Dirty John ו-S-Town.

בתחום הספרים מציינים באפל כי בולטת מגמה של כותרים מתחום הסדרות והסרטים שזוכים להצלחה גם בקטגוריית הספרות, כמו סיפורה של שפחה, שקרים קטנים גדולים ועוד.

אחרונה חביבה, קטגוריית iTunes U המיועדת ללימודים וקורסים, שבה מצייניים באפל את תחום המדעים שהוביל עניין רב בשנה האחרונה, עם שלושה קורסים מובילים ללימוד כתיבת קוד ופיתוח אפליקציות בשפת Swift. קורסים פופולריים נוספים היו בתחום המוזיקה, רגשות, התנהלות פיננסית ועד לימוד מכונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים