"תם עידן הדינוזאורים ברשת הדטה סנטר"

"בעידן כיום, בו הענן הופך לחלק בלתי נפרד ממערך הדטה סנטר הארגוני - התקשורת הופכת לחלק מענן המחשוב - ככזו, יש להבדיל בין רישות מסורתי ובין רישות בדטה סנטר הארגוני", כך אמר גונתר בראנד, סגן נשיא אריסטה לאזור EMEA

גונתר בראנד, סגן נשיא אריסטה (Arista) לאזור EMEA. צילום: ניב קנטור

"מנהלי ה-IT בארגונים, ובתוכם מנהלי התקשורת, עסוקים יתר על המידה בתחזוקה של ציוד הרשת, בשדרוגים ובתצורות, אין להם מספיק נראות על מה שקורה שם. בנוסף, הם נדרשים לעוד ועוד רוחב פס. עליהם לעבור לדור הבא של הרישות בדטה סנטר, תם עידן הדינוזאורים בתחום", כך אמר גונתר בראנד, סגן נשיא אריסטה (Arista) לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה).

בראנד דיבר בפתח כנס שערך הסניף הישראלי של החברה, Cloud Networking Data Center technologies. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') באולם Eest תל אביב, בהשתתפות יותר מ-250 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לדברי בראנד, "בעידן כיום, בו הענן הופך לחלק בלתי נפרד ממערך הדטה סנטר הארגוני – התקשורת הופכת לחלק מענן המחשוב. ככזו, יש להבדיל בין רישות מסורתי ובין רישות בדטה סנטר הארגוני, הנעשה במתכונת הדומה לרישות בענן".

הרישות המסורתי, הסביר בראנד, "בנוי מכמה שכבות בדטה סנטר הארגוני, והניהול שלו אינו אוטומטי. הרישות שאנו מציעים, לעומתו, דומה לזה שבענן, והוא נועד עבור דטה סנטר ארגוני יותר חכם, והרבה יותר ממוכן". הוא הוסיף כי "הרישות בדטה סנטר הארגוני, בטכנולוגית 'רישות ענן', תומך בכמות גדולה מאוד של שרתים ומשתמשים, ובשל המיכון – הטיפול בו נעשה על ידי כמות קטנה יותר של עובדים".

מיכון, אמינות, מהירות

על פי בראנד, אריסטה היא החברה השניה בגודלה בתחום המתגים והנתבים לדטה סנטר, עם נתח שוק של 15%. היא קמה בשנת 2004, השיקה את המוצר הראשון שלה לשוק ב-2008, ובשנת 2014 הונפקה החברה בבורסה בניו-יורק. בשנה האחרונה שווי השוק שלה גדל פי 2.5, וכיום הוא עומד על יותר מ-17 מיליארד דולר.

לחברה, אמר, יש יותר מ-5,000 לקוחות ארגוניים, והיא מכרה יותר מ-10 מיליון מבואות. "נכנסנו בראשונה לריבוע של גרטנר (Gartner) לתחום ה-Data Center Cloud Networking ב-2014 ושנה לאחר מכן אנו כבר ממוצבים ברביע הקסם של ההובלה", אמר בראנד. "אנו גם חברת הטכנולוגיה שהגיעה הכי מהר למחזור מכירות של מיליארד דולר: עשינו זאת בתוך שנתיים מאז הונפקנו". בהתייחסו לסיסקו (Cisco), המתחרה הגדולה, אמר בראנד כי "אנו נמצאים בגידול מולם, בהיבט של נתח שוק".

"שבע מתוך שמונה ספקיות הענן הגדולות בעולם משתמשות בציוד אריסטה", ציין בראנד. "אריסטה נמצאת בשיתופי פעולה עם HPE ו-VMware, לצד חברות אבטחת מידע, דוגמת פאלו אלטו (Palo Alto Networks), פורטינט (Fortinet) וצ׳ק פוינט (Check Point)".

בראנד סיים באומרו כי "אנו מביאים לשוק פתרון רישות לדטה סנטר, המספק מיכון, אמינות, מהירות – עם נראות רבה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים