טלדור תטמיע בממשלה רכיבי אבטחה של טרנד מיקרו

היקף הפרויקט כחמישה מיליון שקלים ● שני משרדי הממשלה הראשונים בהם יוטמעו אמצעי אבטחת המידע הם משרדי הבריאות והתחבורה

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור. צילום: ניב קנטור

טלדור תקשורת מקבוצת טלדור תטמיע את מוצרי אבטחת המידע והגנת הסייבר של טרנד מיקרו (Trend Micro) במשרדי הממשלה. השלב הראשון בהטמעות יחל בשבועות הקרובים.

טלדור תקשורת זכתה במכרז החשב הכללי עבור הגנה מקיפה על עמדות קצה ושרתים, בפרויקט בהיקף כחמישה מיליון שקלים. לאנשים ומחשבים נודע כי שני משרדי הממשלה הראשונים בהם יוטמעו אמצעי אבטחת המידע הם משרדי הבריאות והתחבורה.

טלדור תקשורת תטמיע פתרון הגנתי כולל, אשר מפעיל בצורה מיטבית את אמצעי ההגנה המתאים לכל סביבת עבודה ורובד הגנה – שרתים ועמדות קצה. הפתרון תוכנן כך שישתלב עם פלטפורמות המחשוב השונות והאפליקציות שבמשרדי הממשלה השונים. פתרונות טרנד מיקרו שיוטמעו מבטאים גישה טכנולוגית להגנה מפני איומים, המתפתחת בהתמדה ומתאימה את עצמה לכל סוג איום, מוכר וחדש.

פתרונות האבטחה שיוטמעו במשרדי הממשלה יענו על כמה סוגי איומים: כמות גדולה של ספאם, כתובות URL וקבצים נגועים, מתקפות זדוניות, מתקפות יום אפס (zero day), כופרות ועוד.

להתמודד עם האיומים הלא ידועים

הפתרון שנבחר כולל שילוב של טכניקות הגנה מוכחות וטכניקות הגנה חדשות, תוך התאמה של כל אחת מהטכניקות עבור המתקפה שמולה מתמודד המשרד הממשלתי בזמן הנכון.

גישה זו תאפשר למשרדי הממשלה להפעיל אמצעי הגנה ידועים כמו: מניעת חדירה, Application Control and Web & file reputation – כדי להבדיל בין הקבצים הידועים כטובים ואלו הידועים כנגועים. זאת, לצד שימוש בטכניקות מתקדמות יותר, כמו ניתוח התנהגותי, למידת מכונה וניתוח מבוסס "ארגז חול" – על מנת להתמודד עם האיומים הלא ידועים, אותם קשה יותר לגלות.

שלומי זינגר, מנהל חטיבת אבטחת מידע וסייבר, טלדור תקשורת, אמר כי "נשמש כאינטגרטור מוביל, אשר ירכז את כלל הפעילות מול משרדי הממשלה. אנו ספק אבטחת מידע וסייבר למשרדי הממשלה מתוקף מכרז ספקים מזה כמה שנים. נמשיך לדאוג לשמור על משרדי הממשלה מצוידים בפתרונות הגנה בחזית הטכנולוגיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים