אילן נימני, מנהל אזורי ב-ורטיקה – פורש

נימני: "אני יוצא לדרך חדשה ומחפש תפקיד בחברה אשר מונעת על ידי חדשנות, שיודעת לטפל בנתונים באופן מתקדם"

אילן נימני, סמנכ"ל מכירות בכיר לאזור EMEA באול קלאוד. צילום: ניב קנטור

אילן נימני, מנהל ורטיקה (Vertica Systems) לאזור רוסיה, מזרח אירופה וישראל – פורש מתפקידו, כך נודע לאנשים ומחשבים.

נימני עבד כמנהל אזורי בוורטיקה, הפועלת בעולם ה-Big Data במשך שנתיים. בתקופה זו פיתח את פעילות ורטיקה ברוסיה, מזרח אירופה וישראל, הקים מערך שותפים צוותי מכירות פריסייל/פוסטסייל תוך מיקוד באתגרים העסקיים של הלקוחות וחיבור היכולות האנליטיות החדשניות של ורטיקה.

לפני כן עבד נימני במשך שלוש שנים כסמנכ"ל מכירות ושיווק בתדיראן טלקום, חברת אינטגרציה המשלבת ומטמיעה מערכות לתקשורת קול ונתונים באתרי לקוחות עסקיים.

קודם לכן עבד שנים רבות ב-CA ישראל, כסמנכ"ל מכירות. בתחילת העשור הקודם שימש כסמנכ"ל מכירות בנטקום, וכן מילא שני תפקידים בבינת תקשורת – ראש תחום טלקום/SP, וראש תחום ביטחון באגף מערכות. בצבא נימני שירת בשנים 1986-1997, שם שימש בתפקידי תקשוב ביחידה באגף המודיעין. הוא בעל תואר בהנדסת אלקטרוניקה.

לטפל בנתונים באופן מתקדם

נימני אישר את פרטי הידיעה בפני אנשים ומחשבים ואמר כי "אני יוצא לדרך חדשה ומחפש תפקיד בחברה אשר מונעת על ידי חדשנות, שיודעת לטפל בנתונים באופן מתקדם".

ורטיקה נרכשה על ידי HP ב-2011 תמורת 350 מיליון דולר. בספטמבר 2016, HPE, אחת משתי החברות שנולדו מהפיצול של HP, הודיעה כי היא מפצלת את עסקי התוכנה שלה. מיקרו פוקוס (Micro Focus) הבריטית רכשה חלק מעסקי התוכנה שלה, בעסקת מיזוג בשווי של 8.8 מיליארד דולר. HPE היא בעלים של 50.1% ממניות החברה המאוחדת, שממשיכה לשאת את השם מיקרו פוקוס.

המיזוג הביא ליצירת חברת תוכנה "טהורה", בעלת כמה פעילויות: Big Data, אבטחת מידע ארגונית, וכן הפעילות של מרקורי (Mercury Interactive) הישראלית לשעבר – ניהול מידע וניהול התפעול של ה-IT, וכן ניהול האפליקציות, ADL.

אלה יפעלו לצד פעילותה המסורתית של מיקרו פוקוס – המספקת תוכנה המאפשרת לחברות לפתח, לבדוק, להתקין, להעריך ולחדש יישומים ארגוניים קריטיים. החברה הבריטית קיימת יותר משלושה עשורים, לה יותר מ-18 אלף לקוחות ומיליוני משתמשים מורשים, לרבות 91 מארגונים הנמנים על ה-Fortune Global 100.

בין השאר, נמכרה מרקורי הישראלית, שנרכשה ב-2006 תמורת 4.5 מיליארד הדולר. יחידת התוכנה של HP התבססה, במידה לא מועטה, על מרקורי, היושבת ביהוד. לאחר המכירה ל-HP מוצריה שולבו במערכת OpenView Internet Services. חברות אחרות שנרכשו על ידי HP ונמכרו על ידי HPE למיקרו פוקוס הן חברת התוכנה הבריטית השנויה במחלוקת, אוטונומי (Autonomy) ו-ורטיקה.

בספטמבר השנה השלימה מיקרו פוקוס את המיזוג של עסקי התוכנה של HPE לתוכה. בכך היא הפכה לחברת הטכנולוגיה הבריטית הגדולה ביותר והשביעית בגודלה בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים