איתיאל מעין מונה למנהל הטכנולוגיות של רשות שדות התעופה

מעין גבר במכרז לתפקיד על מנהלי טכנולוגיות ובכירים רבים מעולם המחשוב המקומי ● הוא יחליף בתפקיד ה-CTO את רונן נדלר, אשר הודיע באפריל האחרון על פרישתו לאחר 10 שנים בתפקיד

איתיאל מעין, מנהל טכנולוגיות של רשות שדות התעופה. צילום: משה אלון

איתיאל מעין (52) מונה לתפקיד מנהל הטכנולוגיות הראשי של חטיבת התקשוב ברשות שדות התעופה (רש"ת), כך נודע לאנשים ומחשבים.

מעין גבר במכרז לתפקיד, אותו ערכה הרשות, על מנהלי טכנולוגיות ובכירים רבים מעולם המחשוב המקומי. בראש חטיבת התקשוב ברשות שדות התעופה עומד מיכאל רוף, לשעבר איש מיקרוסופט (Microsoft) ישראל ואל"מ (מיל'), יוצא יחידת לוט"ם שבאגף התקשוב.

מיכאל רוף, סמנכ''ל התקשוב של רשות שדות התעופה

מיכאל רוף, סמנכ"ל התקשוב של רשות שדות התעופה

בפני חטיבת התקשוב שבראשות רוף, ניצבים אתגרים רבים. אלה נובעים מהגידול החד בתנועת הנוסעים לארץ וממנה, וממנו נובע הצורך לאמץ פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, לטובת השירות לנוסעים ולכל שותפי הפעילות של הרשות. בשל כך נוצר הצורך בהטמעת מערכות וטכנולוגיות חדשות ובעריכת פרויקטי IT חדשים. אלה יהיו חלק מן המשימות עימן יתמודד מעין בתפקידו החדש.

בשנת 2011 מונה מעין למנהל הפיתוח של חטיבת התוכנה הארגונית בווריפון (Verifone) העולמית, המספקת פתרונות סליקה. במסגרת תפקידו זה, מעין הוביל בווריפון פרויקטים בעולם התשלום הצרכני בסלולר.

לפני כן, מעין, שימש כסגן מנמ"ר עיריית תל אביב-יפו וכ-CTO בעירייה במשך שבע שנים, והיה אחראי על הובלת תהליכים רבים באגף המחשוב. בין שלל הפרויקטים עליהם הוא היה אמון, היה פרויקט וירטואליזציה של יישומים ותחנות הקצה של משתמשי העירייה, שהתבסס על הטכנולוגיה של סיטריקס (Citrix) בהשקעה של מיליוני שקלים. לפני כן היה מעין סמנכ"ל מו"פ בקבוצת NetSchool, שפעלה לפיתוח תוכנות עבור מערכת החינוך.

מעין יחליף בתפקיד ה-CTO את רונן נדלר. באפריל השנה פורסם כי נדלר, אשר שימש בתפקיד מנהל טכנולוגיות ראשי ברשות שדות התעופה במשך עשור שנים, הודיע על פרישתו.

נדלר עבר לפלאפון, שם הוא משמש כמנהל אגף התשתיות. נדלר היה מהעובדים הוותיקים של הרשות: הוא הצטרף אליה לפני 17 שנים. במהלך תפקידו כמנהל הטכנולוגיות הראשי הוא עבד לצידו של רוף, מנמ"ר רשות שדות התעופה.

נדלר החליף בפלאפון את אהרון הוברמן, שפרש זמן קצר לאחר שהנהלת החברה ביצעה שינוי ארגוני, שבמסגרתו אוחדו אגפי הפיתוח והתשתיות. אולם, כעבור זמן קצר, לאחר שהוברמן עזב, הופרדו שני האגפים מחדש.

לא נמסרה תגובת מעין לפרסום, אולם ברשות שדות התעופה אישרו את הידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים