משהו אמיץ ושונה: כיצד הולך להשתנות ה-Mac Pro?

השינוי העיקרי שצפוי להתרחש, על פי קברינטי אפל, הוא הפיכה של המחשבים למשהו שניתן לשדרוג, מה שנמנע בדור הנוכחי בגלל התצורה והעיצוב המאוד ייחודיים של מחשבי הדור הנוכחי

משתדרג. Mac Pro. צילום: יח"צ

בכל הנוגע ל-Mac Pro, קברינטי אפל (Apple) מחשבי מסלול מחדש ובאופן משמעותי – תוך שהם מתארים את המצב הנוכחי של עיצוב המחשבים ככזה שהוביל אותם קצת מעבר לפינה אליה הם התכוונו להגיע.

מצד שני, השמועות על מותו של המותג כנראה היו קצת מוקדמות מדי, אם כי שום דבר חדש במיוחד לא צפוי להגיע במהלך 2017.

השינוי  העיקרי שצפוי להתרחש ביחס של אפל ל-Mac Pro, לפי פגישות שערכו לאחרונה מנהלי החברה עם עיתונאים בתחום, הוא הפיכה של המחשבים למשהו שניתן לשדרוג, מה שנמנע בדור הנוכחי בגלל התצורה והעיצוב המאוד ייחודיים של מחשבי הדור הנוכחי.

כך למשל, החברה מתכננת לאחרונה מסך חדש שיביא לידי ביטוי את היכולת המודולרית של המערכת, ויאפשר למשתמשים לבחור בעצמם את איכות וגודל המסך שהם רוצים לחבר ל-Mac Pro שלהם.

הכיוון הזה בעצם אומר שהעיצוב המעגלי המאוד ייחודי של המחשב הגיע לסוף דרכו. "רצינו לעשות משהו אמיץ ושונה. מה שלא לגמרי הבנו בזמנו הוא הצורך לתפור כל כך במדויק את העיצוב לחזון מסוים שבסופו של דבר קצת לכד אותנו בתוך קופסה – בצורה מעגלית", אמר בנושא קרייג פדריגי, סגן נשיא בכיר באפל להנדסת תוכנה.

למעשה מאז 2013 לא זכו מחשבי ה-Mac Pro לעיצוב מחודש, והשאלה היחידה היא האם החברה תפנה כעת לעיצובים יותר מסורתיים, או ששוב תנסה את מזלה עם משהו בעל צורה ייחודית, אבל כזה שיאפשר לבצע שדרוגי חומרה יחסית בקלות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים